Grupa Nokaut S.A. przejmie Skąpiec.pl i Opineo.pl. Umowy inwestycyjne w tym zakresie zostały już podpisane. Akwizycje są jednym z celów emisji akcji, do której przygotowuje się spółka. Dzięki przejęciu Skąpiec.pl i Opineo.pl, Grupa Nokaut osiągnie udziały rynkowe na poziomie obecnego lidera rynku.
Grupa Nokaut w dniu 29 listopada 2011 roku opublikowała prospekt emisyjny. Po upublicznieniu, Grupa Nokaut będzie jedynym w Polsce operatorem internetowych porównywarek cen notowanym na GPW. Spółka planuje rozpoczęcie notowań na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie na początku 2012 roku.
„Dzięki akwizycjom Skąpiec.pl oraz Opineo.pl podwoimy skalę naszego biznesu i osiągniemy udział w rynku porównywalny do obecnego lidera. Dzięki dalszym inwestycjom mamy ambicje, by wkrótce stać się niekwestionowanym numerem 1 na rynku porównywarek cen w Polsce. Warto podkreślić, że mamy już podpisane umowy inwestycyjne ze Skąpiec.pl i Opineo.pl, a serwisy te są komplementarne do naszych platform. Planujemy dalszy skokowy wzrost, zarówno na poziomie przychodów, jak i wyniku netto – przez ostatnie 5 lat rozwijaliśmy się w tempie 50% rocznie i tę dynamikę chcemy utrzymać. Nie wykluczamy też kolejnych akwizycji” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.