Grupa One-2-One wspiera akcje sprzedażowe

Opublikowano: 1 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja interaktywna iFusion należąca do giełdowej Grupy One-2-One przygotowała nową wersję internetowej platformy LIDER – systemu wspierającego akcje sprzedażowe. Nowymi elementami są: komunikacja SMS oraz witryna lajt – umożliwiające mobilne zarządzanie projektami.

LIDER to system do zarządzania działaniami prosprzedażowymi, takimi jak konkursy i programy lojalnościowe dla sprzedawców oraz klientów końcowych. Wykorzystuje go m.in. Agencja reklamowa smARTcat, w programie prowadzonym dla firmy BOSCH, a przeznaczonym dla dystrybutorów.

– W tym roku już po raz drugi korzystamy z LIDERa. Jest przyjazny i pozwala nam generować potrzebne dane na bieżąco, dzięki czemu mamy stałą kontrolę nad efektami działań – mówi Łukasz Hahn, prezes zarządu smARTcat – Cechy te zdecydowały o powtórnym wykorzystaniu systemu do prowadzonego przez nas programu.

Istotnym elementem działań promocyjnych jest ocena prowadzonych kampanii, a na weryfikację niezbędnych wskaźników pozwala moduł analityczny LIDERA.  Podstawowymi elementami systemu są tutaj prosta i przyjazna rejestracja w programie, weryfikacja uczestników, analiza i dystrybucja wyników sprzedaży, zarządzanie panelem wymiany punktów na nagrody oraz kontrolowanie procesu wysyłki nagród.

Nowa wersja systemu LIDER wykorzystująca doświadczenie grupy One-2-One w konwergencji rozwiązań internetowych i mobilnych umożliwia raportowanie i weryfikowanie danych sprzedażowych z pozycji telefonu komórkowego. iFusion spodziewa się, że udoskonalona platforma spotka się przede wszystkim z zainteresowaniem sektora FMCG – firm o rozproszonych strukturach sprzedaży.

www.one-2-one.pl

Hanna LaskowskaGrupa One-2-One wspiera akcje sprzedażowe

Podziel się!

O autorze

hania