Agencja interaktywna iFusion należąca do giełdowej Grupy One-2-One przygotowała nową wersję internetowej platformy LIDER – systemu wspierającego akcje sprzedażowe. Nowymi elementami są: komunikacja SMS oraz witryna lajt – umożliwiające mobilne zarządzanie projektami.
LIDER to system do zarządzania działaniami prosprzedażowymi, takimi jak konkursy i programy lojalnościowe dla sprzedawców oraz klientów końcowych. Wykorzystuje go m.in. Agencja reklamowa smARTcat, w programie prowadzonym dla firmy BOSCH, a przeznaczonym dla dystrybutorów.
– W tym roku już po raz drugi korzystamy z LIDERa. Jest przyjazny i pozwala nam generować potrzebne dane na bieżąco, dzięki czemu mamy stałą kontrolę nad efektami działań – mówi Łukasz Hahn, prezes zarządu smARTcat – Cechy te zdecydowały o powtórnym wykorzystaniu systemu do prowadzonego przez nas programu.
Istotnym elementem działań promocyjnych jest ocena prowadzonych kampanii, a na weryfikację niezbędnych wskaźników pozwala moduł analityczny LIDERA. Podstawowymi elementami systemu są tutaj prosta i przyjazna rejestracja w programie, weryfikacja uczestników, analiza i dystrybucja wyników sprzedaży, zarządzanie panelem wymiany punktów na nagrody oraz kontrolowanie procesu wysyłki nagród.
Nowa wersja systemu LIDER wykorzystująca doświadczenie grupy One-2-One w konwergencji rozwiązań internetowych i mobilnych umożliwia raportowanie i weryfikowanie danych sprzedażowych z pozycji telefonu komórkowego. iFusion spodziewa się, że udoskonalona platforma spotka się przede wszystkim z zainteresowaniem sektora FMCG – firm o rozproszonych strukturach sprzedaży.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.