Agencja interaktywna iFusion należąca do giełdowej Grupy One-2-One przygotowała nową wersję internetowej platformy LIDER – systemu wspierającego akcje sprzedażowe. Nowymi elementami są: komunikacja SMS oraz witryna lajt – umożliwiające mobilne zarządzanie projektami.
LIDER to system do zarządzania działaniami prosprzedażowymi, takimi jak konkursy i programy lojalnościowe dla sprzedawców oraz klientów końcowych. Wykorzystuje go m.in. Agencja reklamowa smARTcat, w programie prowadzonym dla firmy BOSCH, a przeznaczonym dla dystrybutorów.
– W tym roku już po raz drugi korzystamy z LIDERa. Jest przyjazny i pozwala nam generować potrzebne dane na bieżąco, dzięki czemu mamy stałą kontrolę nad efektami działań – mówi Łukasz Hahn, prezes zarządu smARTcat – Cechy te zdecydowały o powtórnym wykorzystaniu systemu do prowadzonego przez nas programu.
Istotnym elementem działań promocyjnych jest ocena prowadzonych kampanii, a na weryfikację niezbędnych wskaźników pozwala moduł analityczny LIDERA. Podstawowymi elementami systemu są tutaj prosta i przyjazna rejestracja w programie, weryfikacja uczestników, analiza i dystrybucja wyników sprzedaży, zarządzanie panelem wymiany punktów na nagrody oraz kontrolowanie procesu wysyłki nagród.
Nowa wersja systemu LIDER wykorzystująca doświadczenie grupy One-2-One w konwergencji rozwiązań internetowych i mobilnych umożliwia raportowanie i weryfikowanie danych sprzedażowych z pozycji telefonu komórkowego. iFusion spodziewa się, że udoskonalona platforma spotka się przede wszystkim z zainteresowaniem sektora FMCG – firm o rozproszonych strukturach sprzedaży.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.