Grupa Onet.pl rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową

Przetarg na kampanię wizerunkową portalu Onet.pl wygrała warszawska agencja TBWA.
W ogłoszonym miesiąc temu przetargu zaprezentowały się trzy agencje reklamowe: Ad Fabrika FCB, EuroRSCG i TBWA. Zarówno prezentacja przygotowana przez agencję TBWA, jak i propozycja agencji EuroRSCG, zostały ocenione bardzo wysoko.

Przetarg na kampanię marki Onet.pl jednogłośnie wygrała agencja TBWA. Decyzją Zarządu Grupy Onet.pl i Dyrektora Działu Komunikacji Marketingowej, kampanię drugiej, bardzo ważnej dla Grupy marki Zumi, będzie obsługiwała agencja EuroRSCG.

Grupa Onet.pl planuje rozszerzenie i przedłużenie współpracy z TBWA.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top