Gruper.pl dołącza do ZUMZI.com

Opublikowano: 12 stycznia 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W piątek, 9 stycznia br. podpisana została umowa, na mocy której Gruper.pl znalazł się w międzynarodowej grupie e-commerce ZUMZI.com. Tym samym Grupa Polskapresse stała się mniejszościowym udziałowcem spółki ZUMZI.

Spółka ZUMZI działa w domenie e-commerce w siedmiu krajach Europy – w Rumunii, Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Słowenii, Mołdawi oraz na Węgrzech. Jej udziałowcami są fundusze Rebate Networks z Niemiec oraz rumuński Neogen (związany z Tiger Global Management). ZUMZI.com oferuje szeroko rozumiane usługi turystyczne, produkty i usługi lokalne.

ZUMZI

Widzimy wiele synergii w naszych biznesach. Mocno stawiamy na technologię i rozwój nowych usług. Jestem przekonany, że połączenie sił z zespołem z Polski pozwoli nam, poza zwiększeniem skali biznesu, także połączyć nasze doświadczenia w tym obszarze – powiedział Calin Fusu, prezes ZUMZI.

Dodatkowym atutem dla klientów portalu w Polsce ma być dostęp do oferty turystycznej w krajach, chętnie odwiedzanych przez turystów z Polski, w których działa obecnie ZUMZI.

Przyglądamy się rynkowi w Polsce od kilku lat. Cieszę się, że dzięki transakcji z Gruperem, będziemy tu obecni. Wierzymy, że strategia konsolidacji podmiotów i rynków to naszym zdaniem dobry kierunek by rozwijać biznes w obszarze social commerce – powiedział Michael Brehm, współzałożyciel i CEO Rebate Networks.

W grudniu 2014 r. ogólnopolska platforma e-commerce Gruper.pl połączyła się z serwisem zakupów grupowych SweetDeal.pl, należącym do Mediów Regionalnych.

Dawid ZarazińskiGruper.pl dołącza do ZUMZI.com

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.