Gruper.pl przedstawia ofertę modową

Opublikowano: 10 stycznia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Serwis zakupów grupowych Gruper.pl do swojej oferty wprowadza nowy dział – Fashion. W ofercie znajdą się ubrania, obuwie i biżuteria. Nowa sekcja powstała we współpracy z Answear.com.

Zrzut ekranu 2014-01-10 o 08.59.08

W 2012 roku polski rynek e-commerce wzrósł o blisko 23 proc. do wartości 5,1 mld euro – wynika z raportu e-commerce portalu Interaktywnie.com. Polacy wydali wówczas na e-zakupy 4,2 mld euro. Aż 62% kupujących nabyło w Internecie odzież i obuwie – wynika z badania PMR Reasearch na potrzeby raportu “Handel internetowy w Polsce 2012. Analiza i prognoza rynku e-commerce na lata 2012-2014”. Liczby pokazują potencjał tej branży. Obecnie, moda jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się segmentów rynku e-commerce. To grupa produktów, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród kupujących w sieci Polaków – komentuje Piotr Majcherkiewicz, Prezes Zarządu Gruper Sp. z o.o.

Głównym wyróżnikiem propozycji Gruper Fashion jest jakość oferowanych produktów, gwarantowana przez najlepsze marki odzieżowe, takie jak Mexx, Reporter, Diesel, Scotch&Soda, French Connection, Ben Sherman, Accessories Dept., Miss Sixty czy Guess.

Sylwester KozakGruper.pl przedstawia ofertę modową

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.