Wystartował Gruper.pl, platforma społecznościowa ułatwiająca grupowe zakupy usług w Internecie. Jak obiecują twórcy serwisu poprzez portal można będzie dokonywać zakupów średnio o 50% taniej.
Założycielami serwisu są Marek Borzestowski (założyciel Wirtualnej Polski), Tomasz Dalach (właściciel Ocean Capital Management), Piotr Majcherkiewicz (prezes giełdowej Woli Info) oraz Anna Mikołajczyk. Jak przyznają w projekt Gruper.pl zainwestowali ok. 1 mln zł.
– Według ostrożnych szacunków, liczymy na osiągnięcie na koniec 2011 roku obrotu na poziomie 16 mln zł – zapowiada Tomasz Dalach, prezes Gruper.pl.
Zasada serwisu jest prosta. Dzięki gwarancji jednorazowej sprzedaży dużej ilości usług, ich dostawca oferuje średnio 50% upust na świadczone przez siebie usługi. Dzięki temu internauta dostaje unikatową propozycję wizyty np. w restauracji, pubie, salonie kosmetycznym, kinie, SPA czy szkole językowej. Warunkiem dojścia oferty do skutku jest osiągnięcie odpowiedniej liczby sprzedanych usług (np. 20, 50, 100, 200 w zależności od ustaleń z usługodawcą).
Jak to działa?
Ojczyzną zakupów grupowych jest USA, gdzie kilkanaście miesięcy temu wystartował serwis Groupon.com. Pomysł spotkał się z ogromnym zainteresowaniem internautów. W ciągu nieco ponad roku, korzystający z oferty portalu zaoszczędzili ponad 150 mln USD. Serwis odwiedza ponad 250 tys. użytkowników dziennie, a jego wycena według najnowszych informacji wzrosła w ciągu ok. 4 miesięcy z 250 milionów do 1,2 miliarda USD. W tym roku z powodzeniem wystartowały podobne platformy w Wielkiej Brytanii i Niemczech.
– Liczymy na to, że nasza oferta spotka się z dużym zainteresowaniem polskich internautów. Wskazują na to sondaże i analizy, które prowadziliśmy, jak i zainteresowanie na naszym koncie na najpopularniejszym ostatnio portalu społecznościowym Facebook (www.facebook.com/gruper). Wiemy, że konkurencja może być wkrótce duża, jednak liczymy na przewagę, jaką daje bycie pierwszym – podkreśla Tomasz Dalach. – Również dla usługodawców jest to świetne narzędzie zapewniające pozyskiwanie nowych klientów oraz zwiększenie sprzedaży bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów, ani ryzyka finansowego. Dzięki zamieszczeniu oferty na Gruper.pl można tylko zyskać – dodaje.
Portal został uruchomiony w Warszawie. Wkrótce obejmie swoim zasięgiem Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Wrocław i wiele innych miast.
W związku z prowadzonym już oraz planowanym dalszym rozwojem, spółka nie wyklucza pozyskania środków finansowych od inwestora zewnętrznego lub poprzez wejście na alternatywny rynek warszawskiej giełdy – NewConnect.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.