Gruper tworzy program lojalnościowy

Z początkiem roku Gruper zaproponował swoim użytkownikom program lojalnościowy, dzięki któremu każde następne zakupy będą premiowane zniżką.

Użytkownik, dokonując zakupu na portalu, otrzymuje premię w wysokości 10 procent ceny produktu lub usługi w postaci gruperozłotówek, specjalnych punktów, które można wykorzystać przy kolejnych transakcjach. Według zapewnień tworców model programu będzie ulegał częstym zmianom.

Gruper_gruperozłotówkiStale podnosimy atrakcyjność prezentowanych ofert, ale to nie wszystko. Priorytetem dla nas jest stałe zwiększanie satysfakcji klientów z dokonywanych zakupów. Przygotowując założenia programu lojalnościowego staraliśmy się je dopasować do oczekiwań naszych użytkowników. Jestem przekonany, że nasza propozycja spodoba się szczególnie tym, którzy często korzystają z ofert Grupera – powiedział Piotr Majcherkiewicz, prezes Gruper Sp. z o.o.

Model programu będzie ulegał częstym zmianom, promującym aktywność w serwisie i oddającym jego stale zmieniający się charakter. Najprostszym przykładem jest nagradzanie 10 pierwszych kuponów danej oferty znacznie zwiększoną premią. Pojawią się również propozycje w całości płatne gruperozłotówkami. Wierzymy, że dla naszych klientów zakupy na Gruper.pl staną się jeszcze bardziej atrakcyjne – dodał Mariusz Kaźmierczak, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Gruper Sp. z o.o.

Gruper powstał w kwietniu 2010 i od tego czasu do stycznia 2013 sprzedał ponad 1,8 mln kuponów, które przyniosły klientom oszczędności przekraczające 267 mln złotych.

Wpisy promowane

Wydarzenia

AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top