Firma AdAction przygotowała serię gier dla najmłodszych użytkowników Internetu. Projekt powstał na zlecenie portalu dlarodzinki.pl, który należy do Wydawnictwa Murator.
Przygotowane przez AdAction gry przeznaczone są dla dzieci w wieku od dwóch do sześciu lat. Poprzez zabawę mają uczyć podstawowych umiejętności: koordynacji ruchowej, spostrzegawczości, logicznego myślenia, a także czytania i pisania. Wszystkie gry są kolorowe i łatwe w obsłudze. W każdej z nich występuje charakterystyczna Pszczółka, która pełni rolę przewodnika i towarzyszy maluchom w trakcie zabawy.
„Często słyszymy pytanie, jak takie małe dzieci mogą grać w gry komputerowe, przecież one jeszcze dobrze nie mówią?! Otóż dla nich największą frajdą jest to, że dzięki temu, iż poruszają myszką widzą różne informacje na ekranie, słyszą dźwięk, widzą pewne animację, które spowodowane są ich aktywnością. Powoli uczą się, jak powinni prawidłowo posługiwać się skomplikowanymi, jak dla nich elementami.” – mówi Olga Knap, Junior Product Manager AdAction.
Gry komputerowe mogą być i są ważnym elementem w procesie poznawania świata przez najmłodszych. Powinny być dopasowane do konkretnego wieku i skupiać się na tych zdolnościach, które w danym momencie są przez dziecko rozwijane, na przykład nauka kolorów, kojarzenie, rozwój funkcji manualnych czy nauka czytania i pisania.
„Oczywiście każdej aktywności dziecka przy komputerze muszą towarzyszyć rodzice, którzy kontrolują i ukierunkowują ich myślenie. Taka wspólna zabawa ma jeszcze jedną pozytywną cechę: wzmacnia relacje między dorosłymi a ich pociechami.” – dodaje Olga Knap.
Wszystkie przygotowane przez AdAction gry można znaleźć na stronach www.dlarodzinki.pl. Jest to serwis skierowany zarówno dla rodziców, jak i dzieci.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.