Firma AdAction przygotowała serię gier dla najmłodszych użytkowników Internetu. Projekt powstał na zlecenie portalu dlarodzinki.pl, który należy do Wydawnictwa Murator.
Przygotowane przez AdAction gry przeznaczone są dla dzieci w wieku od dwóch do sześciu lat. Poprzez zabawę mają uczyć podstawowych umiejętności: koordynacji ruchowej, spostrzegawczości, logicznego myślenia, a także czytania i pisania. Wszystkie gry są kolorowe i łatwe w obsłudze. W każdej z nich występuje charakterystyczna Pszczółka, która pełni rolę przewodnika i towarzyszy maluchom w trakcie zabawy.
„Często słyszymy pytanie, jak takie małe dzieci mogą grać w gry komputerowe, przecież one jeszcze dobrze nie mówią?! Otóż dla nich największą frajdą jest to, że dzięki temu, iż poruszają myszką widzą różne informacje na ekranie, słyszą dźwięk, widzą pewne animację, które spowodowane są ich aktywnością. Powoli uczą się, jak powinni prawidłowo posługiwać się skomplikowanymi, jak dla nich elementami.” – mówi Olga Knap, Junior Product Manager AdAction.
Gry komputerowe mogą być i są ważnym elementem w procesie poznawania świata przez najmłodszych. Powinny być dopasowane do konkretnego wieku i skupiać się na tych zdolnościach, które w danym momencie są przez dziecko rozwijane, na przykład nauka kolorów, kojarzenie, rozwój funkcji manualnych czy nauka czytania i pisania.
„Oczywiście każdej aktywności dziecka przy komputerze muszą towarzyszyć rodzice, którzy kontrolują i ukierunkowują ich myślenie. Taka wspólna zabawa ma jeszcze jedną pozytywną cechę: wzmacnia relacje między dorosłymi a ich pociechami.” – dodaje Olga Knap.
Wszystkie przygotowane przez AdAction gry można znaleźć na stronach www.dlarodzinki.pl. Jest to serwis skierowany zarówno dla rodziców, jak i dzieci.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.