Specjaliści od reklamy promujący produkty dla dziewczyn i kobiet zacierają ręce. Gry komputerowe i konsolowe przestają być domeną mężczyzn – pisze serwis eMarketer.
Między sierpniem 2007 a sierpniem 2008 liczba miłośniczek gier zwiększyła się o 27%. Taki skok odnotowały amerykańskie serwisy poświęcone elektronicznej rozrywce. Łącznie odwiedziło je 43 miliony pań. Największy wzrost odnotowano w kategoriach wiekowych 12-24 lata i (co jest pewnym zaskoczeniem) 55-64 lata.
Szczegółowe informacje w tabeli:
Według firmy badawczej comScore te dane to przede wszystkim skutek wzrostu popularności trendu casual gaming – głównie interaktywnych stron poświęconych modzie oraz wirtualnych światów takich jak Neopets czy Gaia Online. Starsze pokolenie odkryło nową formę rozrywki dzięki układom partnerskim z bardziej „klasycznymi” witrynami WWW.
Z kolei Pew Internet & American Life Project przebadał dziewczynki w wieku 12-17 lat pod kątem ulubionych rodzajów gier. Okazało się, że 87% ankietowanych nastolatek korzysta z tytułów typu puzzle, 71% kocha wyścigi, 55% produkcje sportowe, tyle samo strategie. Wirtualne światy nadal lubi tylko 10%. Szczegółowe dane w tabeli:
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!