Spółka GRY-OnLine, jedna z największy polskich firm działających w obszarze gier wideo, po 13 latach współpracy z siecią Goldbach (wcześniej AdMaster i Arbomedia) podpisała umowę z Evolution Media Net.
GRY-OnLine to firma specjalizująca się w tworzeniu i prowadzeniu multimedialnych serwisów internetowych poświęconych grom, produkcji materiałów i treści związanych z rozrywką interaktywną oraz rozwiązań technologicznych na potrzeby podmiotów z branży gier. Najważniejszym serwisem tworzonym przez spółkę są gry-online.pl – lider wśród polskich mediów związanych z rynkiem gier wideo. Od maja 2011 roku spółka jest częścią NFI Empik & Fashion S.A. (EMF) i zatrudnia blisko 100 pracowników.
Umowa między GRY-OnLine a Evolution Media Net wejdzie w życie 1 kwietnia 2014 i będzie obowiązywać przynajmniej do końca roku 2015. W ramach współpracy sieć Evolution Media Net będzie zarządzać powierzchnią reklamową gry-online.pl. Serwis miesięcznie odwiedza 1,9 mln osób (real users), a liczba odsłon sięga 40 mln (średnia z roku 2013 wg Megapanel PBI/Gemius). Umowa ma charakter wyłączności sieciowej.
Serwisy należące do GRY-OnLine znajdą się między innymi w takich kanałach tematycznych jak Big City Life, Enterta!nment, Men’s World, Teenagers, Technology&Internet oraz w ofercie specjalnej.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.