Google wprowadza gry do swego serwisu społecznościowego Google+. Mają być bardziej atrakcyjne dla graczy, ale mniej uciążliwe dla ich znajomych. Czy to przekona użytkowników Facebooka do zmiany serwisu?
Zgodnie z informacjami przekazanymi przez Google, w katalogu serwisu społecznościowego firmy pojawią się gry znanych producentów – między innymi firm Zynga, Rovio czy Wooga. Pograć będzie można m.in. w Angry Birds, Sudoku, Bejeweled Blitz czy Diamond Dash. Dostęp do nich przyznawany ma być stopniowo, kolejnym grupom użytkowników. Zobaczą oni nową, kolorową ikonkę w pasku szybkiego dostępu. Prezentowane mają być w niej statusy z gier, zaproszenia czy własne osiągnięcia z aplikacji.
Wydaje się, że Google nauczyło się wiele z nie do końca udanych rozwiązań Facebooka. Dlatego informacje z gier nie będą pojawiać się w aktualnościach wszystkich znajomych.
Oznacza to, że dajemy ci kontrolę nad tym kiedy widzisz gry, jak w nie grasz i z kim się dzielisz swoimi postępami. Gry w Google+ będą wtedy, kiedy chcesz i znikną jeśli nie będziesz ich chciał. Jeśli nie jesteś zainteresowany grami, łatwo będzie je zignorować – przekonuje na blogu Vic Gundotra z Google.
Uruchomienie działu gier nie jest niespodzianką. W czerwcu odniesienie do nich pojawiło się w kodzie Google+. Firma chciała zapewne zapoznać swoich wczesnych użytkowników z serwisem oraz dopracować go na tyle, by wprowadzenie gier odbyło się bez problemów.
Wprowadzenie gier może być ważnym argumentem w zdobywaniu nowych użytkowników. Google+ skupiał do tej pory przede wszystkim osoby znające lub pracujące w branży technologicznej – teraz ma szansę pozyskać bardziej „codziennych” użytkowników. Czy kosztem Facebooka?
Z pewnością oznacza to również szersze otwarcie się na twórców aplikacji. Google przedstawiło nowy blog – Google+ Platform blog, przeznaczony właśnie dla producentów aplikacji, w tym gier.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.