Gwarancja dostawy w 48h w emarket.pl

Opublikowano: 20 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Internetowy sklep emarket.pl wprowadził nową usługę dla swoich klientów. Każdy, kto złoży zamówienie otrzymuje gwarancję, że towar otrzyma maksymalnie w przeciągu 48 godzin. Dla zakupów powyżej 300 zł dostawa sprzętu jest darmowa, sprzęt zawsze dostarczany jest bezpośrednio do klienta.

Szefowie sklepu podkreślają, że 48 godzin, to maksymalny czas w jakim klient otrzyma przesyłkę. Większość zamówień jest realizowana następnego dnia. Powyższe terminy dotyczą dni roboczych. Gwarancja emarket.pl wiąże się ze zobowiązaniem po stronie sklepu: w przypadku przekroczenia deklarowanego czasu dostawy sklep przyznaje klientowi 5% rabatu na towary zakupione w kolejnym zamówieniu. Gwarancją objęte są również opóźnienia spowodowane z winy kuriera.

Robert Łubiarz, emarket.pl: 'Bardzo cieszymy się, że możemy wprowadzić takie ułatwienie dla naszych klientów. Zakupy przez internet wiążą się zawsze ze sporym odstępem czasowym pomiędzy wybraniem towaru a fizycznym jego otrzymaniem. My chcemy tą odległość zniwelować. Tak naprawdę juz teraz 80% zamówień jesteśmy w stanie dostarczyć następnego dnia roboczego – to efekt wprowadzenia Elektronicznego Systemu Logistycznej Obsługi Klienta. Niewiele sklepów w Polsce może pochwalić się takim udogodnieniem dla swoich klientów'.

Emarket.pl funkcjonuje od sierpnia 2000 roku jako wspólny projekt telewizji POLSAT oraz firmy OPTIMUS. Sklep jest specjalistycznym salonem komputerowym, gdzie Internauci mogą nabyć m.in. aparaty cyfrowe, odtwarzacze MP3, notebooki, komputery PC oraz inne akcesoria związane z technologią cyfrową. Obecnie emarket.pl to jedna z najstarszych marek e-commerce polskiego Internetu.

http://www.emarket.pl

Sylwester KozakGwarancja dostawy w 48h w emarket.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.