ZIGZAG, spółka zależna Internet Group S.A. ogłosiła, iż wprowadza na rynek komunikator internetowych pod marką operatora telefonii VoIP – HaloNet.
Nowy komunikator HaloNet Messenger ma gwarantować prostą i przyjazną komunikację poprzez instant messaging (natychmiastowe komunikaty), czaty, wideo i rozmowy głosowe. Nowością oferowaną przez HaloNet Messenger jest wysyłanie zaszytych w komunikatorze dźwięków (np. oklaski, klakson, telefon), co dodatkowo ma wzmacnić interakcję między użytkownikami. Możliwe jest prowadzenie konferencji wideo i głosowych z 6 osobami naraz. HaloNet Messenger daje możliwość kontaktu z użytkownikami komunikatorów AIM, Yahoo!, Google Talk i MSN. Komunikator jest tak skonstruowany, aby uruchamiał się i działał bez przeszkód w nawet najbardziej zabezpieczonych sieciach wykorzystując technologię AnyFirewall® i AnyBandwith®.
Udostępnione zostaną wersje dla systemów operacyjnych Windows od 98 do VISTA (również 64bit) oraz Windows Mobile 5/6 (palmtopy, telefony komórkowe). Dodatkowo HaloNet Messenger umożliwia integrację funkcjonalności komunikatora w wersji WEB z portalami internetowymi. Wspólnie z należącym do Internet Group portalem PINO.pl rozpoczęto prace wdrożeniowe mające na celu wykorzystanie tej funkcjonalności w praktyce.
HaloNet Messenger ułatwia komunikację pomiędzy internautami i ma pozwolić na oszczędzanie na rozmowach telefonicznych. Zakładając konto telefonii internetowej w HaloNet można dzwonić na numery stacjonarne i komórkowe na całym świecie już od 6 groszy za minutę. Klienci mają możliwość oglądania swoich billingów połączeń wychodzących i przychodzących w trybie rzeczywistym. Naliczanie rozmów odbywa się w trybie sekundowym. Każdy Klient ma możliwość otrzymania numeru stacjonarnego z jednej z aż 37 stref numeracyjnych w kraju.
W pierwszej fazie dostępna jest wersja BETA działająca od 6 grudnia, która podlegać będzie jeszcze drobnym korektom.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.