ZIGZAG, spółka zależna Internet Group S.A. ogłosiła, iż wprowadza na rynek komunikator internetowych pod marką operatora telefonii VoIP – HaloNet.
Nowy komunikator HaloNet Messenger ma gwarantować prostą i przyjazną komunikację poprzez instant messaging (natychmiastowe komunikaty), czaty, wideo i rozmowy głosowe. Nowością oferowaną przez HaloNet Messenger jest wysyłanie zaszytych w komunikatorze dźwięków (np. oklaski, klakson, telefon), co dodatkowo ma wzmacnić interakcję między użytkownikami. Możliwe jest prowadzenie konferencji wideo i głosowych z 6 osobami naraz. HaloNet Messenger daje możliwość kontaktu z użytkownikami komunikatorów AIM, Yahoo!, Google Talk i MSN. Komunikator jest tak skonstruowany, aby uruchamiał się i działał bez przeszkód w nawet najbardziej zabezpieczonych sieciach wykorzystując technologię AnyFirewall® i AnyBandwith®.
Udostępnione zostaną wersje dla systemów operacyjnych Windows od 98 do VISTA (również 64bit) oraz Windows Mobile 5/6 (palmtopy, telefony komórkowe). Dodatkowo HaloNet Messenger umożliwia integrację funkcjonalności komunikatora w wersji WEB z portalami internetowymi. Wspólnie z należącym do Internet Group portalem PINO.pl rozpoczęto prace wdrożeniowe mające na celu wykorzystanie tej funkcjonalności w praktyce.
HaloNet Messenger ułatwia komunikację pomiędzy internautami i ma pozwolić na oszczędzanie na rozmowach telefonicznych. Zakładając konto telefonii internetowej w HaloNet można dzwonić na numery stacjonarne i komórkowe na całym świecie już od 6 groszy za minutę. Klienci mają możliwość oglądania swoich billingów połączeń wychodzących i przychodzących w trybie rzeczywistym. Naliczanie rozmów odbywa się w trybie sekundowym. Każdy Klient ma możliwość otrzymania numeru stacjonarnego z jednej z aż 37 stref numeracyjnych w kraju.
W pierwszej fazie dostępna jest wersja BETA działająca od 6 grudnia, która podlegać będzie jeszcze drobnym korektom.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.