ZIGZAG, spółka zależna Internet Group S.A. ogłosiła, iż wprowadza na rynek komunikator internetowych pod marką operatora telefonii VoIP – HaloNet.
Nowy komunikator HaloNet Messenger ma gwarantować prostą i przyjazną komunikację poprzez instant messaging (natychmiastowe komunikaty), czaty, wideo i rozmowy głosowe. Nowością oferowaną przez HaloNet Messenger jest wysyłanie zaszytych w komunikatorze dźwięków (np. oklaski, klakson, telefon), co dodatkowo ma wzmacnić interakcję między użytkownikami. Możliwe jest prowadzenie konferencji wideo i głosowych z 6 osobami naraz. HaloNet Messenger daje możliwość kontaktu z użytkownikami komunikatorów AIM, Yahoo!, Google Talk i MSN. Komunikator jest tak skonstruowany, aby uruchamiał się i działał bez przeszkód w nawet najbardziej zabezpieczonych sieciach wykorzystując technologię AnyFirewall® i AnyBandwith®.
Udostępnione zostaną wersje dla systemów operacyjnych Windows od 98 do VISTA (również 64bit) oraz Windows Mobile 5/6 (palmtopy, telefony komórkowe). Dodatkowo HaloNet Messenger umożliwia integrację funkcjonalności komunikatora w wersji WEB z portalami internetowymi. Wspólnie z należącym do Internet Group portalem PINO.pl rozpoczęto prace wdrożeniowe mające na celu wykorzystanie tej funkcjonalności w praktyce.
HaloNet Messenger ułatwia komunikację pomiędzy internautami i ma pozwolić na oszczędzanie na rozmowach telefonicznych. Zakładając konto telefonii internetowej w HaloNet można dzwonić na numery stacjonarne i komórkowe na całym świecie już od 6 groszy za minutę. Klienci mają możliwość oglądania swoich billingów połączeń wychodzących i przychodzących w trybie rzeczywistym. Naliczanie rozmów odbywa się w trybie sekundowym. Każdy Klient ma możliwość otrzymania numeru stacjonarnego z jednej z aż 37 stref numeracyjnych w kraju.
W pierwszej fazie dostępna jest wersja BETA działająca od 6 grudnia, która podlegać będzie jeszcze drobnym korektom.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...