Szeregi agencji interaktywnej OS3 multimedia zasilił Torsten Hekkelstrand, który obejmie stanowisko Group Account Directora. Będzie on m.in. nadzorować wszystkie działania związane z obsługą klientów agencji.
Torsten związany jest z branżą internetową od 7 lat. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m.in. pracę na stanowisku Communication Directora w agencji Market Point & Holst w Warszawie, gdzie przygotowywał strategię komunikacji online dla dotychczasowych i nowych klientów. Pracował również w ACR Worldwide Poland, gdzie był odpowiedzialny za największych i najbardziej aktywnych klientów agencji (Philip Morris Polska i marki Marlboro oraz L&M). Nadzorował i koordynował wszystkie projekty online, również te realizowane w skali międzynarodowej.
Jako Account Director w agencji JWT Torsten odpowiedzialny był za stworzenie i rozwój działu i marketingu, zaś na stanowisku Group Account Director, Head of Digital Department w OmnicomMedia Group zarządzał departamentem i zespołem projektowym, a także przedstawiał klientom rozwiązania komunikacji interaktywnej. Pełnił również funkcję Group Account Director w Impact Proximity w Dubaju, gdzie nadzorował komunikację cyfrową dla klientów regionu Zatoki Perskiej.
Torsten studiował w USA w Pacific Lutheran University w Tacoma. Jest też absolwentem studiów MBA na Uniwersytecie w Luton w Wielkiej Brytanii. W North-Western Politechnic Institute w Sankt-Petersburgu w Rosji uczestniczył w projekcie badań marketingowych polegających na ocenie możliwości wejścia firmy Ahlens AB na rynek rosyjski.
Poza swoim ojczystym językiem (szwedzkim) biegle posługuje się językiem angielskim, norweskim, duńskim i polskim.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.