Herbapol Lublin odświeża i unowocześnia identyfikację wizualną dla swojej marki oraz wprowadza nowe produkty. Agencja interaktywna OS3 multimedia została wybrana do strategicznej obsługi firmy w Internecie.
OS3 jest odpowiedzialna m.in. za przygotowanie nowego serwisu korporacyjnego firmy, będzie również świadczyć usługi strategicznego doradztwa w zakresie obecności Herbapolu w Internecie i wykorzystania go do celów biznesowych. Nowy serwis będzie platformą łączącą w sobie funkcje komunikacji korporacyjnej z treściami dla konsumentów i realizującą szereg wskazanych przez Klienta funkcji biznesowych.
Bożena Piotrowska, Dyrektor Marketingu Herbapolu, mówi:
Zdecydowaliśmy się na wybór agencji OS3, ponieważ zaproponowała nam bardzo ciekawe rozwiązania kreatywne, jak i architekturę informacji serwisu, pozwalającą zmieścić w uporządkowany sposób zarówno treści korporacyjne jaki i produktowe przeznaczone dla konsumenta.
Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia, powiedział:
Wybór OS3 multimedia do obsługi Herbapolu w Internecie jest dla nas kolejnym, wyraźnym sygnałem, że przyjęta przez nas polityka kompleksowego, strategicznego i stymulującego realizację założeń biznesowych Klienta podejścia do stawianych przed nami zadań spełnia oczekiwania rynku.
W procesie realizacji wykorzystane zostanie doświadczenie OS3 w dziedzinie projektowania zorientowanego na użytkownika. Uwzględnione zostaną również potrzeby osób niepełnosprawnych poprzez dostosowanie serwisu dla osób z zaburzeniami ruchu czy widzenia.
Do zarządzania treścią w nowym serwisie Herbapolu wykorzystany zostanie autorski system CMS opracowany przez OS3 multimedia. Agencja będzie również odpowiedzialna za działania SEM. Termin realizacji przewidywany jest na sierpień 2009.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.