Agencja Heureka w kampanii promocyjnej marki Philips wykorzystuje nową usługę reklamową – ePOS PromoRing.
ePOS to nowa usługa, pozwalająca skutecznie promować swoje produkty w miejscach, gdzie są aktywnie poszukiwane przez konsumentów. Użytkownicy sklepów internetowych często odwiedzają je w celu zgromadzenia informacji o produktach. Możliwość dotarcia do nich z przekazem promocyjnym daje producentowi szansę na przekonanie do siebie konsumenta, który znajduje się w trakcie procesu decyzyjnego.
Jak działa ePOS w PromoRing? Firma definiuje, który z jej produktów ma być reklamowany w PromoRing. Załoga PromoRing wybiera sklepy posiadające dany produkt w swojej ofercie. Sklepy te rozpoczynają emisję reklamy produktu. Reklamy prowadzą na stronę danego produktu – użytkownicy sklepu nie wychodzą zatem z niego a jedynie zapoznają się z promowanych produktem. Po zakończeniu kampanii sklep otrzymuje wynagrodzenie za wyświetlone reklamy, a firma, której produkty promowano – raport o jej skuteczności.
Trzeba pamiętać, że sklepy internetowe to miejsca z bardzo małą ilością reklam, z nastawionymi pro-zakupowo klientami. Dotychczas sklepy raczej nie praktykowały umieszczania reklam, nasza usługa pozwala na efektywne dotarcie w tym kanale – mówi Nikodem Krajewski, prezes PromoRing Sp. z o.o. Umiejętne dotarcie do klientów sklepów internetowych nie tylko zwiększy sprzedaż produktów danej marki w konkretnych sklepach ale i pozytywnie wpływa na odbiór marki – dodaje Krajewski.
W kampanii dla Philips promowanych było 5 produktów – od kategorii dźwięk i obraz poprzez drobne agd do pielęgnacji ciała. Kampania dla Philips jest pierwszym wdrożeniem narzędzia ePOS PromoRing. Została ona włączona w prowadzoną pod koniec roku kampanię sprzedażową, jaką dla marki Philips zaplanowała grupa Heureka.
Usługa ePOS PromoRing świetnie wpasowują się w innowacyjną strategię projektu i pozwalają osiągnąć jeden z ważnych celów – zbudowanie relacji z kanałem e-commerce – mówi Michał Wolniak, dyrektor kreatywny Heureki.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.