Agencja Heureka realizuje kampanię dla sklepu Mango.pl
W ramach współpracy Heureka odpowiedzialna jest za opracowanie strategii, kreację oraz realizację komunikacji on-line promującej sklep pod hasłem „Mango. Więcej z życia”. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki, która od ubiegłego roku znajduje się w portoflio Grupy TVN. W komunikacji internetowej wykorzystano m.in. bannery, artykuł i linki sponsorowane oraz e-mailing. Najważniejszym elementem kampanii jest videohost, którego główną bohaterką jest nowa twarz Mango – Agnieszka Rylik.
Kampania widoczna będzie przez najbliższe trzy tygodnie w takich serwisach jak Onet.pl, Kobiety.pl oraz Polki.pl. Za zakup mediów odpowiada SCH NET.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.