Heureka zmienia wizerunek Mango.pl

Opublikowano: 13 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Agencja Heureka realizuje kampanię dla sklepu Mango.pl

W ramach współpracy Heureka odpowiedzialna jest za opracowanie strategii, kreację oraz realizację komunikacji on-line promującej sklep pod hasłem „Mango. Więcej z życia”. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki, która od ubiegłego roku znajduje się w portoflio Grupy TVN. W komunikacji internetowej wykorzystano m.in. bannery, artykuł i linki sponsorowane oraz e-mailing. Najważniejszym elementem kampanii jest videohost, którego główną bohaterką jest nowa twarz Mango – Agnieszka Rylik.

Kampania widoczna będzie przez najbliższe trzy tygodnie w takich serwisach jak Onet.pl, Kobiety.pl oraz Polki.pl.  Za zakup mediów odpowiada SCH NET.

Hanna LaskowskaHeureka zmienia wizerunek Mango.pl

Podziel się!

O autorze

hania