Według badań Web Profiler, przeprowadzonych przez TNS OBOP w marcu i kwietniu 2002 roku Hoga.pl odwiedzana jest głównie przez mężczyzn powyżej 20 roku życia, z wyższym wykształceniem, aktywnych zawodowo i posiadających regularne dochody.
Najbardziej popularne wśród mężczyzn serwisy to hardware.hoga.pl. (89% użytkowników to mężczyźni) i software.hoga.pl (88,5%). Natomiast kobiety najczęściej odwiedzają serwis praca.hoga.pl (46,6%) i prawo – aż 40,5% użytkowników to kobiety.
Portal Hoga.pl odwiedzany jest głównie przez ludzi młodych – 64,4% użytkowników jest w wieku 20-29 lat. Osoby poniżej 20 roku życia najmniej zainteresowane są serwisem pieniądz (tylko 2,9% użytkowników), natomiast osoby powyżej 50 roku życia najchętniej korzystają z serwisu giełda (20,1%) i wiara (14,4%). Wśród osób pomiędzy 20-50 rokiem życia najbardziej popularne są serwisy praca (90,6%), banki (86,2%) i pieniądz (85,3%).
Prawie połowa wszystkich użytkowników portalu Hoga.pl to osoby aktywne zawodowo i posiadające regularne dochody. Osoby o dochodach powyżej średniej krajowej najchętniej korzystają z serwisów finansowych, natomiast najrzadziej odwiedzają strony wiara i praca, w przeciwieństwie do osób nie posiadających dochodów, które – poza tymi dwoma – interesują się jeszcze serwisami hardware i software.
Aż 48% użytkowników portalu ma wykształcenie wyższe niż średnie. Osoby z wykształceniem średnim najchętniej korzystają z serwisu fundusze inwestycyjne, natomiast osoby z z wykształceniem wyższym magisterskim najczęściej odwiedzają serwisy emerytura (aż 69%), prawo (51,2%) i praca (50%).
Strona główna portalu wykazuje znacznie mniejszy stopień sprofilowania niż poszczególne jego serwisy. Internauci odwiedzający stronę główną w niewielkim stopniu różnią się od wszystkich polskich internautów (na podstawie porównania badań WebProfiler i Interbus). Są to przeważnie osoby młode, nie posiadające dochodów, z wykształceniem średnim, najczęściej uczące się lub studiujące.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.