Według badań Web Profiler, przeprowadzonych przez TNS OBOP w marcu i kwietniu 2002 roku Hoga.pl odwiedzana jest głównie przez mężczyzn powyżej 20 roku życia, z wyższym wykształceniem, aktywnych zawodowo i posiadających regularne dochody.
Najbardziej popularne wśród mężczyzn serwisy to hardware.hoga.pl. (89% użytkowników to mężczyźni) i software.hoga.pl (88,5%). Natomiast kobiety najczęściej odwiedzają serwis praca.hoga.pl (46,6%) i prawo – aż 40,5% użytkowników to kobiety.
Portal Hoga.pl odwiedzany jest głównie przez ludzi młodych – 64,4% użytkowników jest w wieku 20-29 lat. Osoby poniżej 20 roku życia najmniej zainteresowane są serwisem pieniądz (tylko 2,9% użytkowników), natomiast osoby powyżej 50 roku życia najchętniej korzystają z serwisu giełda (20,1%) i wiara (14,4%). Wśród osób pomiędzy 20-50 rokiem życia najbardziej popularne są serwisy praca (90,6%), banki (86,2%) i pieniądz (85,3%).
Prawie połowa wszystkich użytkowników portalu Hoga.pl to osoby aktywne zawodowo i posiadające regularne dochody. Osoby o dochodach powyżej średniej krajowej najchętniej korzystają z serwisów finansowych, natomiast najrzadziej odwiedzają strony wiara i praca, w przeciwieństwie do osób nie posiadających dochodów, które – poza tymi dwoma – interesują się jeszcze serwisami hardware i software.
Aż 48% użytkowników portalu ma wykształcenie wyższe niż średnie. Osoby z wykształceniem średnim najchętniej korzystają z serwisu fundusze inwestycyjne, natomiast osoby z z wykształceniem wyższym magisterskim najczęściej odwiedzają serwisy emerytura (aż 69%), prawo (51,2%) i praca (50%).
Strona główna portalu wykazuje znacznie mniejszy stopień sprofilowania niż poszczególne jego serwisy. Internauci odwiedzający stronę główną w niewielkim stopniu różnią się od wszystkich polskich internautów (na podstawie porównania badań WebProfiler i Interbus). Są to przeważnie osoby młode, nie posiadające dochodów, z wykształceniem średnim, najczęściej uczące się lub studiujące.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.