home.pl zakończyło testy usługi VPS (Virtual Private Server), które trwały ponad 2 miesiące. Usługę testowało ponad 4,7 tys. użytkowników. Premiera komercyjna już 28. czerwca. home.pl jest pierwszym z dużych graczy na rynku usług hostingowych, który zdecydował się wprowadzić tę usługę.
To były pierwsze tak duże testy w historii firmy. Zainteresowanie akcją bardzo nas cieszy, lecz priorytetem dla nas była jakość obsługi testów nowej usługi – podkreśla Marcin Kuśmierz, prezes zarządu home.pl.
W testach usługi kluczową rolę pełnili testerzy, którzy zgłaszali swoje uwagi i sugestie mogli brać zdobyć vouchery na usługi home.pl czy nowego iPada. Dzięki uwagom od użytkowników stworzono finalną wersję usługi.
Usługi VPS obecnie są uznawane za najprężniej rozwijającą się gałąź usług hostingowych. Według analityków Tier1 Research, tego typu usługi będą rosły niemal dwukrotnie szybciej niż cały rynek hostingowy. Dlatego jako lider zamierzamy aktywnie rozwijać usługi VPS w Polsce przykładając szczególną wagę do tego za co klienci cenią naszą markę: niezawodność usług i kompetencje pracowników – mówi Bartłomiej Danek, dyrektor działu sprzedaży i marketingu home.pl.
Parametry produktu VPS:
- od 1 do 4 wirtualnych procesorów
- możliwość wyboru taktowania od 500MHz do 5000MHz
- od 512MB do 8GB RAM
- od 30 GB do 100 GB przestrzeni dyskowej
- administracyjny dostęp do serwera
- płynne skalowanie zasobów
- możliwość użycia Plesk Panel
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.