home.pl, dostawca usług internetowych, wprowadził nowy cennik dla usług rejestracji i utrzymania domen internetowych. Firma zdecydowała również o kontynuacji akcji promocyjnej „Domeny za złotówkę”.
Obniżka objęła tym razem domenę krajową (.pl), domeny funkcjonalne (.com.pl, .net.pl, .org.pl) oraz regionalne. Ceny rejestracji oraz utrzymywania dla tego typu domen spadły o ponad 15 proc. i wynoszą obecnie odpowiednio 100, 75 i 25 zł netto. Są one we wszystkich przypadkach o połowę mniejsze niż w ofercie Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK).
– Poprzez sukcesywne obniżanie cen domen staramy się popularyzować komercyjne usługi internetowe wśród przedsiębiorców. Zakładamy, że tego typu działania spotkają się z dużym zainteresowaniem – szczególnie ze strony firm, które dotychczas z tego typu usług nie korzystały wcale. Warto zauważyć iż zostały zrównane ceny rejestracji i utrzymania domen w następnych latach. Nie wykluczamy kolejnych zmian cen w bieżącym roku – mówi Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl.
Firma home.pl zdecydowała również o przedłużeniu akcji promocyjnej „Domeny za złotówkę” polegającej na sprzedaży wiązanej usług webhostingu oraz domen internetowych. Powodem takiej decyzji jest ogromne zainteresowanie akcją ze strony klientów.
Podczas trwania akcji każdy klient, który zarejestruję i opłaci usługę serwera wirtualnego (Business Server lub Business Server PRO) jest uprawniony do rejestracji domeny w cenie 1 zł netto.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.