home.pl, dostawca usług internetowych, wprowadził nowy cennik dla usług rejestracji i utrzymania domen internetowych. Firma zdecydowała również o kontynuacji akcji promocyjnej „Domeny za złotówkę”.
Obniżka objęła tym razem domenę krajową (.pl), domeny funkcjonalne (.com.pl, .net.pl, .org.pl) oraz regionalne. Ceny rejestracji oraz utrzymywania dla tego typu domen spadły o ponad 15 proc. i wynoszą obecnie odpowiednio 100, 75 i 25 zł netto. Są one we wszystkich przypadkach o połowę mniejsze niż w ofercie Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK).
– Poprzez sukcesywne obniżanie cen domen staramy się popularyzować komercyjne usługi internetowe wśród przedsiębiorców. Zakładamy, że tego typu działania spotkają się z dużym zainteresowaniem – szczególnie ze strony firm, które dotychczas z tego typu usług nie korzystały wcale. Warto zauważyć iż zostały zrównane ceny rejestracji i utrzymania domen w następnych latach. Nie wykluczamy kolejnych zmian cen w bieżącym roku – mówi Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl.
Firma home.pl zdecydowała również o przedłużeniu akcji promocyjnej „Domeny za złotówkę” polegającej na sprzedaży wiązanej usług webhostingu oraz domen internetowych. Powodem takiej decyzji jest ogromne zainteresowanie akcją ze strony klientów.
Podczas trwania akcji każdy klient, który zarejestruję i opłaci usługę serwera wirtualnego (Business Server lub Business Server PRO) jest uprawniony do rejestracji domeny w cenie 1 zł netto.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.