Obawa przed kradzieżą danych osobowych i finansowych przesyłanych przez Internet jest wciąż jedną z najważniejszych barier rozwoju polskiego e-biznesu. Rozwiązaniem tego problemu może być upowszechnienie certyfikatów SSL, dlatego home.pl rozpoczyna akcję promującą ich stosowanie przez małe i średnie firmy pod nazwą „wakacyjna wyprzedaż”.
Z badań przeprowadzonych przez Tec-Ed Survey w 2007 roku wynika, że 100 procent użytkowników stron internetowych z certyfikatem SSL GeoTrust True BusinessID EV zauważa w oknie przeglądarki zielony pasek świadczący o zabezpieczeniu. Zdaniem Marcina Kuśmierza, Dyrektora Zarządzającego firmy home.pl, upowszechnienie się certyfikatów SSL pozytywnie wpłynie na rynek e-commerce w Polsce, ponieważ ciągle jedną z największych barier jest obawa klientów przed utratą poufnych danych (takich jak np. numer karty kredytowej).
„W efekcie doniesień medialnych o atakach phishingowych coraz więcej klientów zwraca uwagę, czy strona internetowa na której dokonują transakcji gwarantuje odpowiedni poziom bezpieczeństwa. Charakterystyczna żółta kłódka jest dobrze rozpoznawalna przez konsumentów, jednak dla wielu firm cena certyfikatu stanowiła barierę. Jako największa firma hostingowa obsługująca rynek małych i średnich przedsiębiorców chcemy upowszechniać dobre standardy. Dlatego inwestujemy w rozwiązania, które zwiększają bezpieczeństwo transakcji internetowych” – deklaruje Kuśmierz.
W promocyjnej ofercie dostępne są certyfikaty RapidSSL i GeoTrust. W zależności od potrzeb użytkownicy mają do wyboru ich mniej lub bardziej zaawansowane wersje. O wyborze powinien decydować typ usług świadczonych przez firmę oraz stopień istotności informacji przesyłanych na jej serwery. Szczegółowy opis wersji oferowanych certyfikatów można znaleźć na stronie http://home.pl/promocje/powakacyjna.
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.