Home.pl zostanie strategicznym partnerem i lokatorem Technoparku Pomerania. Firma wspierać ma rozwój szczecińskich przedsiębiorców, inwestujących w innowacyjne technologie internetowe.
Na mocy zawartej umowy eksperci home.pl będą pełnić rolę mentorów i opiekunów biznesowych dla wybranych młodych firm mieszczących się w Technoparku. Ponad dwustu ekspertów technologii internetowych i menedżerów zaangażuje się we wsparcie merytoryczne i biznesowe części projektów realizowanych na terenie Technoparku. Firma zapewni również szczecińskim start-upom dostęp do rozwiązań informatycznych oraz know-how z zakresu zarządzania i marketingu. home.pl zaangażuje się też we współorganizację wydarzeń branżowych o zasięgu międzynarodowym a adresowanych do lokatorów parku.
home.pl przeniesie swoją siedzibę do jednego z budynków Technoparku. Firma zdecydowała się na strategiczną inwestycję i zwiększanie zatrudnienia w Szczecinie. Powierzchnia biurowa została wynajęta na warunkach finansowych obowiązujących na szczecińskim rynku.
Od dłuższego czasu poszukiwaliśmy nowego miejsca na siedzibę firmy. Park technologiczny to najlepsze miejsce dla rozwoju firm sektora nowych technologii. Ten model funkcjonowania sprawdza się od lat w USA i Europie Zachodniej. Bardzo cieszymy się, że także Szczecin stwarza środowisko do współpracy firm. Chętnie zaangażujemy się w jego rozwój – powiedział Marcin Kuśmierz, prezes zarządu home.pl.
Technopark prowadzi aktualnie negocjacje z ponad 20 firmami zainteresowanymi wynajęciem powierzchni biurowej w powstających obiektach parku technologicznego oraz korzystaniem z usług wspierania biznesowej działalności. Trwają uzgodnienia dotyczące komercyjnego wykorzystania przez home.pl infrastruktury powstającego Centrum Danych Technoparku i jego zaangażowania we współpracę z firmami informatycznymi zrzeszonymi w Klastrze ICT Pomorze Zachodnie.
Nowe obiekty Technoparku obejmą trzy budynki, na które składać się będą centrum danych świadczące usługi w technologii cloud computing oraz przestrzeń dla rozwoju kolejnych kilkudziesięciu firm. Działalność Parku skupia się m.in. na wspieraniu rozwoju młodych firm z branży ICT, współpracy z uczelniami wyższymi w celu wdrażania wyników badań naukowych do gospodarki, wspierania współpracy pomiędzy lokalnym środowiskiem naukowym i biznesowym, organizacji wydarzeń branżowych, realizacji projektów edukacyjnych i szkoleniowych oraz doradztwie w zakresie wszystkich aspektów prowadzenia działalności gospodarczej w branży ICT. Prowadzone działania doradczo-szkoleniowe park finansuje w dużej mierze ze środków UE – w latach 2006-2012 pozyskał środki zewnętrzne w wysokości blisko 14 mln zł.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...