Honda Civic Internetowym Samochodem Roku 2006

15 marca, podczas uroczystej gali w Warszawie zaprezentowane zostały wyniki rankingu TOP 10 mojeauto.pl. Głównym punktem gali było oficjalne uhonorowanie laureatów III edycji plebiscytu INTERNETOWY SAMOCHÓD ROKU 2006. Internetowym Samochodem Roku 2006 została Honda Civic.
Tytuł Internetowego Samochodu Roku jest trafia do zwycięzcy swoistego rankingu popularności, który powstaje w oparciu o statystyki oglądalności poszczególnych samochodów w unikalnej bazie aut nowych na stronach Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl.

Poza główną nagrodą statuetki i dyplomy przyznano także w kategoriach: INTERNETOWY SAMOCHÓD UŻYWANY ROKU 2006 dla modelu Volkswagen Passat oraz AUTO DLA BIZNESU – USŁUGA FINANSOWA ROKU 2006 dla VB Leasing.

Nagrody zostały przyznane odpowiednio przez współorganizatorów wydarzenia – GE Money Bank, organizatora Sieci Dealerów Samochodów Używanych GEpard oraz Polski Portal Finansowy Bankier.pl.

Tytuł Internetowy Samochód Roku 2006 bezdyskusyjnie zdobyła Honda Civic, która w końcowej klasyfikacji wyprzedziła zdecydowanie Skodę Fabię i Forda Focusa.

„Oczekiwaliśmy, że nowy Civic śladem pozostałych rynków europejskich wzbudzi również niemałe zainteresowanie w Polsce. Nie sądziliśmy jednak, że popularność tego modelu będzie aż tak duża. Wyniki sprzedaży nie tylko w naszym kraju ale i w Europie zaskoczyły nasz wszystkich z czego oczywiście bardzo się cieszymy. Civic zdobywa liczne nagrody, w tym istotną z punktu widzenia opinii naszych klientów nagrodę Internetowego Samochodu Roku 2006. Z tego miejsca chciałabym serdecznie podziękować wszystkim Internautom, którzy najczęściej na łamach portalu mojeauto.pl interesowali się naszym modelem. Jest to dla nas bardzo ważna grupa odbiorców. Są to ludzie aktywni, mobilni chcący uzyskiwać informacje o samochodach szybko i kompleksowo. Myślę, że w te cechy doskonale wpisuje się Honda Civic. Będziemy starać się utrzymać ten wysoki poziom zainteresowania także w najbliższych latach” – Agata Luboradzka, dział PR Honda Poland.

Drugie miejsce zajęła Skoda Fabia (w 2004 r. trzecia, w 2005 r. druga), która siedmiokrotnie zajmowała miejsce w pierwszej trójce miesięcznych rankingów. Na trzecim miejscu uplasował się Ford Focus (2004 – 2., 2005 – 1.).

Miejsce    Modele samochodów
1    Honda Civic   
2    Skoda Fabia   
3    Ford Focus
4    Fiat Grande Punto
5    Toyota Corolla
6    Toyota Avensis
7    Opel Astra III
8    Toyota Yaris
9    Skoda Octavia
10    Opel Corsa

Po raz pierwszy w kategorii Internetowy Samochód Roku przyznano nagrodę specjalną “PREMIERA ROKU 2006”. Wyróżnienie otrzymała Toyota Yaris – najciekawsza zdaniem  Internautów premiera spośród wszystkich jakie miały miejsce w Polsce w ubiegłym roku.

Tytuł Internetowego Samochodu Używanego Roku 2006, który przyznawany jest wspólnie z Siecią Dealerów Samochodów Używanych GEpard, zdobył Volkswagen Passat. Volkswagen Passat był najchętniej wyszukiwanym modelem spośród wszystkich oferowanych modeli aut używanych. Podobnie jak rok temu pierwsza lokata była przypisana niemal od samego początku do Volkswagena Passata, zaś drugie do Opla Vectry. Trzecie miejsce w kategorii Internetowy Samochód Używany zdobył Ford Mondeo. To duży awans modelu, który w 2005 roku zajmował dopiero szóstą pozycję.

Po raz pierwszy w historii plebiscytu Internetowy Samochód Roku przyznano nagrodę w kategorii Auto dla biznesu – usługa finansowa roku 2006. Zwycięskie laury dla najlepszej usługi finansowej w branży motoryzacyjnej przypadły firmie VB Leasing. Nagrodę w tej kategorii przyznał Polski Portal Finansowy Bankier.pl..
Usługa Roku została wytypowana w oparciu o największe zainteresowanie tego rodzaju produktami finansowymi na bazie analizy statystyk oglądalności oraz liczby składanych wniosków w Centrum Produktów Finansowych portalu w 2006 roku.

Patronami medialnymi wydarzenia byli magazyn Auto Firmowe, Dziennik Online, magazyn Flota oraz portal MediaRun.pl. Flotę samochodów dla gości dostarczyła firma Express należąca do grupy PGD.

www.mojeauto.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry