Sklep internetowy Hoopla.pl, specjalizujący się w sprzedaży artykułów wyposażenia domu oraz elektroniki użytkowej, zrealizował w ubiegłym roku 202% planu sprzedaży osiągając przychody w wysokości 4,65 mln zł. W roku bieżącym przychody osiągną poziom 20 mln zł. Przy sprzyjającej koniunkturze i braku innych negatywnych czynników na rynku sukcesem będzie zamknięcie roku 2006 wartością sprzedaży na poziomie 25 mln zł. Większościowym udziałowcem Hoopla.pl jest fundusz inwestycyjny MCI Management SA.
Prognoza na rok 2005 przewidywała osiągnięcie przychodów w wysokości 2,3 mln zł. Poziom ten został przekroczony już w lipcu, a rok 2005 zamknięto przychodami w wysokości 4,65 mln zł. Największy udział w sprzedaży miało w ubiegłym roku 'duże’ AGD (45%) oraz sprzęt RTV (27%). Małe 'AGD’ (8%) i sprzęt komputerowy (20%) stanowiły pozostałą część sprzedaży.
Celem strategicznym spółki jest osiągnięcie pozycji lidera w sprzedaży urządzeń RTV, AGD w Polsce w okresie od trzech do pięciu lat.
Krzysztof Boufał, prezes Hoopla.pl Sp. z o.o. powiedział: 'Hoopla.pl kontynuuje dynamiczny rozwój, który zapowiadaliśmy na ostatniej konferencji prasowej. Dzięki pozyskaniu wsparcia ze strony MCI Management SA udało nam się w ciągu ostatnich miesięcy znacznie udoskonalić procesy wewnętrzne, które w rezultacie pozwalają zdobywać i obsługiwać kolejnych klientów. Zbudowaliśmy sprawnie działający dział obsługi klienta, stale rozszerzamy asortyment, monitorujemy dostawy towarów, a także wzbogacamy funkcjonalność sklepu. Wkrótce planujemy uruchomienie m.in. porównywarki parametrów sprzedawanych produktów, a nie tylko ich cen jak w przypadku innych porównywarek.’
Tomasz Czechowicz, Prezes Zarządu MCI Management S.A., tak skomentował dobre wyniki spółki – ’ Pierwszy rok pracy ze spółka zapowiada , iż prawdopodobnie mamy do czynienia z kolejną gwiazdą w portfelu MCI, która ma szanse powtórzyć sukces Travelplanet , oczywiście kluczowym czynnikiem jest jakość przedsiębiorców rozwijących ten projekt ’.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.