Sklep internetowy Hoopla.pl, specjalizujący się w sprzedaży artykułów wyposażenia domu oraz elektroniki użytkowej, zrealizował w ubiegłym roku 202% planu sprzedaży osiągając przychody w wysokości 4,65 mln zł. W roku bieżącym przychody osiągną poziom 20 mln zł. Przy sprzyjającej koniunkturze i braku innych negatywnych czynników na rynku sukcesem będzie zamknięcie roku 2006 wartością sprzedaży na poziomie 25 mln zł. Większościowym udziałowcem Hoopla.pl jest fundusz inwestycyjny MCI Management SA.
Prognoza na rok 2005 przewidywała osiągnięcie przychodów w wysokości 2,3 mln zł. Poziom ten został przekroczony już w lipcu, a rok 2005 zamknięto przychodami w wysokości 4,65 mln zł. Największy udział w sprzedaży miało w ubiegłym roku 'duże’ AGD (45%) oraz sprzęt RTV (27%). Małe 'AGD’ (8%) i sprzęt komputerowy (20%) stanowiły pozostałą część sprzedaży.
Celem strategicznym spółki jest osiągnięcie pozycji lidera w sprzedaży urządzeń RTV, AGD w Polsce w okresie od trzech do pięciu lat.
Krzysztof Boufał, prezes Hoopla.pl Sp. z o.o. powiedział: 'Hoopla.pl kontynuuje dynamiczny rozwój, który zapowiadaliśmy na ostatniej konferencji prasowej. Dzięki pozyskaniu wsparcia ze strony MCI Management SA udało nam się w ciągu ostatnich miesięcy znacznie udoskonalić procesy wewnętrzne, które w rezultacie pozwalają zdobywać i obsługiwać kolejnych klientów. Zbudowaliśmy sprawnie działający dział obsługi klienta, stale rozszerzamy asortyment, monitorujemy dostawy towarów, a także wzbogacamy funkcjonalność sklepu. Wkrótce planujemy uruchomienie m.in. porównywarki parametrów sprzedawanych produktów, a nie tylko ich cen jak w przypadku innych porównywarek.’
Tomasz Czechowicz, Prezes Zarządu MCI Management S.A., tak skomentował dobre wyniki spółki – ’ Pierwszy rok pracy ze spółka zapowiada , iż prawdopodobnie mamy do czynienia z kolejną gwiazdą w portfelu MCI, która ma szanse powtórzyć sukces Travelplanet , oczywiście kluczowym czynnikiem jest jakość przedsiębiorców rozwijących ten projekt ’.
Wpisy promowane
- Jak szybko wdrożyć profesjonalne oprogramowanie dla firm?Sprawne zarządzanie danymi i procesami wewnętrznymi wymaga zastosowania nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Jednak wiele przedsiębiorców wciąż wstrzymuje się z decyzją o ...
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!