Sklep internetowy Hoopla.pl złożył prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego. Firma planuje przeprowadzenie oferty publicznej w III kwartale 2007 roku, w wyniku której zamierza pozyskać około 11-13 milionów złotych.
Hoopla.pl S.A., polski sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży urządzeń domowych (AGD), sprzętu elektronicznego (RTV), komputerów i armatury złożył prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego. Oferującym papiery będzie Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska. Zapisy na akcje będzie można składać również za pośrednictwem internetu przy wykorzystaniu platformy „e-Zapisy” prowadzonej przez Dom Maklerski Capital Partners.
– Kapitał pozyskany z debiutu z publicznej emisji akcji umożliwi Hoopla.pl wdrożenie nowych systemów informatycznych usprawniających marketing, sprzedaż oraz obsługę klientów. Planujemy również dokonywać akwizycji dobrze prosperujących innych biznesów internetowych, tworząc grupę e-commerce – mówi prezes Przemysław Szydłowski.
– Hoopla.pl to spółka o ogromnym potencjale, którego potwierdzeniem jest sześciokrotny wzrost naszych obrotów z 4 mln w 2005 roku do blisko 27 mln złotych osiągniętych w 2006 roku, a coraz lepszy dostęp do Internetu oraz ogólne pozytywne tendencje rynkowe w postaci błyskawicznego wzrostu wartości polskiego rynku e-commerce szacowanego przez Internet Advertising Bureau Polska na 5 mld złotych w 2006 roku (1,9 mld złotych wzrostu w stosunku do 2005 roku) pozwala bardzo pozytywnie podchodzić do naszego debiutu giełdowego – dodaje Szydłowski.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.