Według nieoficjalnych doniesień Hulu, jeden z najpopularniejszych amerykańskich serwisów umożliwiających oglądanie programów telewizyjnych na ekranie komputera, już wkrótce uruchomi swoją wersję premium. W przyszłym tygodniu ma zostać udostępniona 10 tys. testowych użytkowników.
Hulu zarabia na reklamach wyświetlanych przy oglądanych przez internautów materiałach. Już wkrótce jednak ruszyć ma zapowiadana od długiego czasu wersja premium – Hulu Plus. Za niecałe 10 dolarów miesięcznie oferować ma dostęp do szerszego katalogu programów oraz możliwość odtwarzania wideo na urządzeniach innych niż laptopy, czy komputery stacjonarne – m.in. na iPad’ach (wkrótce ma pojawić się dedykowana tabletowi aplikacja), czy – jeśli wierzyć doniesieniom prasowym – konsolach Xbox 360 oraz PS3.
Właściciele Hulu – stacje NBC, ABC oraz Fox – przekonują, że wyświetlanie reklam w serwisie przynosi im 200 mln dolarów rocznego dochodu. Jeśli uda się wprowadzić z sukcesem model abonamentowy liczba ta znacząco może się zwiększyć.
Nie wiadomo natomiast czy i kiedy Hulu rozszerzy swoją działalność na inne rynki, w tym polski. Twórcy serwisu tłumaczą ograniczenie do USA skomplikowanymi kwestiami praw autorskich, czy licencji.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.