Według nieoficjalnych doniesień Hulu, jeden z najpopularniejszych amerykańskich serwisów umożliwiających oglądanie programów telewizyjnych na ekranie komputera, już wkrótce uruchomi swoją wersję premium. W przyszłym tygodniu ma zostać udostępniona 10 tys. testowych użytkowników.
Hulu zarabia na reklamach wyświetlanych przy oglądanych przez internautów materiałach. Już wkrótce jednak ruszyć ma zapowiadana od długiego czasu wersja premium – Hulu Plus. Za niecałe 10 dolarów miesięcznie oferować ma dostęp do szerszego katalogu programów oraz możliwość odtwarzania wideo na urządzeniach innych niż laptopy, czy komputery stacjonarne – m.in. na iPad’ach (wkrótce ma pojawić się dedykowana tabletowi aplikacja), czy – jeśli wierzyć doniesieniom prasowym – konsolach Xbox 360 oraz PS3.
Właściciele Hulu – stacje NBC, ABC oraz Fox – przekonują, że wyświetlanie reklam w serwisie przynosi im 200 mln dolarów rocznego dochodu. Jeśli uda się wprowadzić z sukcesem model abonamentowy liczba ta znacząco może się zwiększyć.
Nie wiadomo natomiast czy i kiedy Hulu rozszerzy swoją działalność na inne rynki, w tym polski. Twórcy serwisu tłumaczą ograniczenie do USA skomplikowanymi kwestiami praw autorskich, czy licencji.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.