Telefonia DIALOG SA powierzyła agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), opracowanie strategii związanej ze stworzeniem i wykonaniem strony internetowej dla swojego najnowszego produktu – telefonii komórkowej Diallo.
Agencja odpowiedzialna była za opracowanie architektury informacji, projekty graficzne animacje flaszowe a także wdrożenie strony WWW. – Zadanie jakie nam powierzono polegało na przygotowaniu serwisu pasującego designem i klimatem do charakteru i typu produktu – mówi Katarzyna Ataman, Group Account Manager w agencji Hypermedia.
Należąca do KGHM Telefonia DIALOG SA wprowadziła na polski rynek własną markę telefonii komórkowej Diallo – 1 lutego. Specjalnie w tym celu został stworzony serwis o charakterze informacyjnym. Znajdują się w nim wszelkie wiadomości dotyczące produktu i jego funkcjonowania.
– Agencja zaproponowała przejrzysty układ treści, użyteczny i funkcjonalny layout. Dodatkowe elementy flash podkreślają świeżość i dynamikę serwisu – mówi Dorota Skoczylas, Konsultant ds. Internetu Departament Marketingu i Rozwoju Produktów w Telefonii DIALOG SA.
Usługa Diallo skierowana jest do klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno w modelu abonamentowym, jak i na pre-paid.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.