Agencja Interaktywna HYPERmedia zakończyła wdrażanie portalu dla Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP. Uproszczony system nawigacji i ulepszona interakcja z użytkownikiem umożliwiają efektywne dotarcie do potrzebnych informacji. Na stronie bdm.pkobp.pl zainteresowani znajdą rozbudowaną ofertę usług BDM, analizy spółek giełdowych, raporty, ale także szybko założą rachunek.
„Realizując projekt oparliśmy się na opracowanych przez BDM założeniach funkcjonalnych, uwzględniając wszystkie potrzeby użytkowników . Nowy layout, pozytywnie przyjęty przez klientów Bankowego Domu Maklerskiego, jest tego najlepszym dowodem. Główne menu podzielone jest na pięć sektorów: ofertę produktową, serwis rynkowy, płatny serwis profilowany, informacje o BDM i notowania. Takie rozwiązanie znacznie ułatwia nawigację po serwisie.”- mówi Tomasz Toczewski, szef projektu w Agencji Interaktywnej HYPERmedia.
Dla klientów posiadających już rachunek maklerski w BDM uruchomiono płatny serwis profilowany. Dzięki temu internauta może mieć dostęp do bieżących informacji PAP i analiz publikowanych w dniu ich wydania. Portal został wdrożony przy użyciu platformy SAM, która jest produktem typu CMS. Umożliwia ona analitykom zamieszczanie analiz i raportów tuż po ich napisaniu. ,,To najlepsze rozwiązanie z punktu widzenia klienta, dla którego, szybkość docierania informacji i ich aktualność, ma ogromne znaczenie.” – dodaje Tomasz Toczewski.
BDM na swojej witrynie oferuje także serwis rynkowy. Pod tą nazwą kryją się analizy spółek giełdowych i serwis PAP, w którym umieszczane są informacje, już po publikacji w części profilowanej. Internauta ma tu do dyspozycji wiadomości ze spółek, kalendarium oraz informacje giełdowe i makroekonomiczne. W serwisie rynkowym zapoznamy się również z analizami kwartalnymi, raportami dziennymi i komentarzami po sesji.
Serwis po zmianach wprowadzonych przez Agencję HYPERmedia zawiera nie tylko ofertę usług i dział informacyjny, ale także część użytkową. Klient może założyć rachunek i zawrzeć wszelkie niezbędne umowy. Dla osób, które nie mają własnego konta pocztowego przygotowano możliwość założenia go, w momencie otwierania rachunku BDM.
Unowocześniony serwis jest częścią strategii internetowej BDM. „Poprzez serwis chcemy udostępnić Klientowi w pełni funkcjonalne narzędzie, które umożliwi, nie tylko szeroki dostęp do informacji rynkowych, ale również pozwoli na sprawne zarządzanie finansami. Serwis jest jednocześnie wizytówką biura. Starając się zapewnić naszym Klientom wygodę połączyliśmy go ze zmodyfikowanym, szybkim i bezpiecznym systemem transakcyjnym Supermakler.”- zaznacza Jan Kuźma, dyrektor Bankowego Domu Maklerskiego.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.