Dystrybutor filmów – Forum Film we współpracy z serwisem społecznościowym Nasza Klasa, prowadzi cykl akcji konkursowych pod nazwą „Szkoła Forum Film”. Koncepcja działań została przygotowana przez agencję Hypermedia (Isobar Polska), przy wsparciu Carat Polska z grupy Aegis.
Cykl akcji „Szkoła Forum Film” objął swoim zasięgiem promocję siedmiu filmów, m.in. „Surogaci”, „Odlot”, „Mikołajek” i „Opowieść wigilijna”.
– Każdemu filmowi towarzyszy konkurs w serwisie Nasza Klasa, każdy film posiada również swój własny profil – tłumaczy Agnieszka Sawicka, interactive media planner w Hypermedia. – Poprzez tego typu działania, Forum Film angażuje użytkowników i skupia ich w ramach prowadzonej w ramach społeczności Szkoły Forum Film – dodaje.
Przestrzeń serwisu jest wyjątkowym miejscem, każdy z filmów ma swoich wytrwałych fanów i zwolenników. W chwili obecnej „Szkoła Forum Film” posiada 60 tys. unikalnych użytkowników i każdy z nich ma szanse wygrać bilet na wyjątkową premierę filmu w danym miesiącu.
Agencja Hypermedia jest odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii do działań konkursowych, a także za planowanie i zakup mediów w Internecie. Za działania ATL odpowiada Carat Polska.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.