Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie kreacji oraz sekcji strony WWW do kampanii internetowej, producenta baterii, firmy Duracell (Procter & Gamble).
Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent”. Celem kampanii jest zaprezentowanie korzyści płynących z używania baterii, poprzez jednoczesną promocję zabawek na baterie w sklepach internetowych Merlin.pl i Toys4Boys.pl.
W kampanii wykorzystano następujące formaty reklamowe: top player, scroll double billboard m.in. na stronach Onet.pl i O2.pl, a także mailing. Kampanii towarzyszą dwie nowe sekcje na stronie duracell.pl, gdzie konsumenci mogą znaleźć informacje o partnerstwie ze sklepami oraz specjalnych dużych opakowaniach baterii Duracell.
Agencja odpowiedzialna była za opracowanie strategii, kreacji oraz projekt i wdrożenie sekcji na stronie WWW. Kampania potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!