Hypermedia dla marki Duracell

Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego  Hypermedia (Isobar Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie kreacji oraz sekcji strony WWW do kampanii internetowej, producenta baterii, firmy Duracell (Procter & Gamble).

Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent”. Celem kampanii jest zaprezentowanie korzyści płynących z używania baterii, poprzez jednoczesną  promocję zabawek na baterie w sklepach internetowych Merlin.pl i Toys4Boys.pl.

W kampanii wykorzystano następujące formaty reklamowe: top player, scroll double billboard m.in. na stronach Onet.pl i O2.pl, a także mailing. Kampanii towarzyszą dwie nowe sekcje na stronie duracell.pl, gdzie konsumenci mogą znaleźć informacje o partnerstwie ze sklepami oraz specjalnych dużych opakowaniach baterii Duracell.

Agencja odpowiedzialna była za opracowanie strategii, kreacji oraz projekt i wdrożenie sekcji na stronie WWW. Kampania potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.

www.hypermedia.pl

Wpisy promowane

  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...
  • Ezoteryka a karty Tarota
    Stawianie Tarota to praktyka, którą wykorzystuje bardzo wiele osób. Jest to jeden ze sposobów, który umożliwia sprawdzenie tego co nas ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry