PKO Bank Polski zaakceptował strategię promocji internetowej Obligacji Skarbu Państwa na 2005 rok przygotowaną przez agencję interaktywną HYPERmedia.
Agencja HYPERmedia będzie odpowiedzialna za stałą obecność promocyjną w Internecie Obligacji Skarbu Państwa przez cały rok 2005. Strategia zaplanowana przez agencję opiera się na mini witrynach inkludowanych w portalach Onet.pl, WP.pl i Money.pl. Plan zakłada również wsparcie reklamowe poprzez targetowane kampanie mailingowe i crosspromocję w postaci publikacji linków na serwisach PKO Banku Polskiego. Tym samym wykorzystany zostanie potencjał oferty banku wykreowany w obrębie pasaży.
'Rezygnując z szeroko zakrojonej kampanii reklamowej na rzecz rocznego utrzymania inkludu (Onet.pl / WP.pl / Money.pl) z gwarantowanymi działaniami autopromocyjnymi, skupiamy się na efektywnym dotarciu do grupy docelowej przy jednoczesnej optymalizacji wydatków budżetowych. Poprzez prezentację linku do serwisu OSP w inkludzie PKO BP, oraz poprzez okazjonalne umieszczanie niusów 'z życia obligacji’, mamy szansę dotrzeć do dodatkowej, bardzo licznej rzeszy użytkowników. Strategię na 2005 rok przygotowaliśmy na podstawie badań promocji Obligacji Skarbu Państwa przeprowadzonej w roku 2004.’ – mówi Anna Kaczmarek, media planner w agencji HYPERmedia.
Na podstawie badań wyników zeszłorocznej kampanii, w której oferta Ministerstwa Finansów dotarła do niemal co drugiego internauty w Polsce, agencja przewiduje roczną oglądalność inkludów OSP na poziomie 360 tys. unikalnych użytkowników.
Już niedługo w Pasażach Finansowych Onet.pl i Wp.pl oraz w Money.pl internauci znajdą specjalne serwisy partnerskie z pełną informacją o ofercie Obligacji Skarbowych.
Jest to kolejny już projekt opracowany przez nowo powstały w HYPERmedia dział strategii e-marketingowych, dedykowany do obsługi koncepcyjnej kluczowych Klientów.
Agencja odpowiedzialna jest również za zbudowanie i stałą modernizację witryny produktowej www.obligacjeskarbowe.pl, na której prezentowana jest pełna oferta Ministerstwa Finansów.
Agencja HYPERmedia współpracuje z PKO BP w zakresie promocji Obligacji Skarbu Państwa od sierpnia 2003 roku. Dobre wyniki akcji promocyjnych gwarantowane są poprzez optymalizację kampanii reklamowych, wykonywanie badań focusowych i pretestów kreacji, monitorowanie efektów oraz systemy raportowania.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.