HYPERmedia dla Philip Morris Polska

Opublikowano: 19 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja HYPERmedia zakończyła właśnie pierwsze wdrożenie dla Philip Morris Polska. Jest to jeden z klientów, które dołączyły do portfolio agencji pod koniec ubiegłego roku.

Zakończono prace nad pierwszym projektem wykonanym dla Philip Morris Polska S.A. Jest to prezentacja multimedialna zrealizowana na wewnętrzne potrzeby firmy. Wdrożenie trwało niespełna miesiąc. Prezentację – łączącą animacje, pliki video oraz muzykę – wykonano w technologii Flash. Całość zaś przygotowano przy pomocy Macromedia Director.

Jest to kolejny projekt w obszarze prezentacji multimedialnych wykonany przez agencję HYPERmedia. Wcześniej podobne wdrożenia z powodzeniem realizowane były m.in. dla PKO Bank Polski, Oracle, Danone, PTC Era.

Philip Morris jest klientem agencji HYPERmedia od grudnia 2003r. Dobra obsługa klienta i ciekawe rozwiązania kreatywne, dostosowane do grupy docelowej to niewątpliwe atuty projektów przygotowanych przez Hypermedia. – o współpracy z agencją mówi Mateusz Zaremba, Specjalista ds. Komunikacji Handlowej w Philip Morris Polska – Dodatkowo przy realizacji prezentacji sprawdziliśmy ich elastyczność i dotrzymywanie terminów, nie mogliśmy pozwolić sobie na jakiekolwiek opóźnienie i na uchybienia w jakości. Agencji udało się sprostać naszym wymaganiom.

http://www.hypermedia.pl

Sylwester KozakHYPERmedia dla Philip Morris Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.