W 2005 roku po raz drugi można przekazać 1% swojego podatku organizacjom pożytku publicznego. Fundacja 'Bank Żywności SOS’ w Warszawie jest organizatorem akcji 'Rozlicz się z głową’. Witrynę informującą o przebiegu akcji przygotowała charytatywnie agencja HYPERmedia.
Fundacja ’Bank Żywności SOS’ w Warszawie jest założycielem Federacji Banków Żywności i działa aktywnie od 1994 roku. Pomoc fundacji opiera się głównie na walce z ubóstwem i marnotrawstwem żywności. Strona promująca akcję 'Rozlicz się z głową’, której autorem jest agencja HYPERmedia, pozwoli dotrzeć z prośbą o pomoc do większej liczby osób.
Akcja wspierana jest dodatkowo kampanią promocyjną on-line, realizowaną przy współpracy z firmą badawczą Gemius SA. Kreacje prowadzące do strony informującej o akcji, również przygotowane przez agencję HYPERmedia, od początku marca wyświetlane są internautom odwiedzającym witryny korzystające z bezpłatnych statystyk stat.pl/PBI. Skuteczność kampanii będzie można precyzyjnie ocenić dzięki badaniu gemiusEffect, które firma Gemius SA nieodpłatnie realizuje na potrzeby akcji 'Rozlicz się z głową’.
Krzysztof Zieliński, osoba odpowiedzialna za projekt w agencji, tłumaczy potrzebę wykonania strony akcji – Od początku działalności fundacji udało się rozdać 9 tysięcy ton żywności o wartości ponad 39 milionów zł, uznaliśmy, że akcja 'Rozlicz się z głową’ może jeszcze powiększyć te liczby, tym bardziej ze wsparciem Internetu. Mamy nadzieję, że serwis przekona internautów, że odliczenie 1% nie wymaga od nas wiele, a może pomóc naprawdę potrzebującym. Wierzę, że akcja, przyniesie wymierne korzyści.
Internauci pod adresem http://www.bzsos.ngo.pl/1procent.html dowiedzą się, jak krok po kroku przekazać fundacji 1% swojego podatku. Witryna umożliwia także pobranie wzorów niezbędnych formularzy, jak PIT, czy druk przelewu.
Agencja HYPERmedia sponsorowała wiele wydarzeń sportowych i kulturalnych, jak np. sponsoring stypendiów dla naukowców w programie 'Zostańcie z nami’, którego inicjatorem był tygodnik POLITYKA. Agencja jest także autorem witryny fundacji 'Aktywna Pomoc Dzieciom’ (www.activechildaid.org)
http://www.bzsos.ngo.pl/1procent.html
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.