Od 13 do 16 grudnia w XXVII Liceum im. Tadeusza Czackiego w Warszawie odbędzie się XIV edycja Festiwalu Teatralnego. Imprezę uczniowie przygotowują sami – zarówno od strony artystycznej, jak i technicznej, zaczynając od budowy sceny, na obsłudze reflektorów kończąc. Co roku wystawiane jest kilkanaście różnorodnych sztuk o wysokim poziomie artystycznym. W programie tegorocznego Festiwalu znajduje się także mini-przegląd filmów krótkometrażowych.
Pierwszy Festiwal w liceum Czackiego odbył się w 1987 roku i był spontaniczną inicjatywą uczniów klasy humanistycznej. Wszystkie niezbędne rekwizyty i elementy teatru, jak scena czy kurtyna zostały przygotowywane samodzielnie.
Na przestrzeni lat Festiwal dorobił się sceny z prawdziwego zdarzenia, profesjonalnego sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego. Dzięki współpracy z warszawskimi teatrami w sztukach „grają” wypożyczone rekwizyty.
Festiwal jest imprezą niekomercyjną, finansuje się z wpływów ze sprzedaży
biletów oraz dzięki pomocy sponsorów. Firma HYPERmedia jest jednym z
głównych sponsorów XIV Festiwalu Teatralnego w Czackim.
„Chcemy wspierać przejawy aktywności młodych ludzi, którzy zauważają potrzebę rozwijania kultury i sztuki. Popularyzować wartości, które niestety w dobie pisma obrazkowego odchodzą w zapomnienie. W kontekście dążeń do integracji z Unią Europejską działania takie są niezbędne, gdyż nasza kultura będzie stanowić naszą wizytówkę” – mówi Sławomir Stępniewski, prezes HYPERmedia i jednocześnie absolwent Czackiego.
http://www.czacki.edu.pl/festiwal.htm
http://www.hypermedia.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.