Nagrody Polskiego Przemysłu Reklamowego rozdane zostały już po raz siódmy. Tytuł dla agencji interaktywnej roku przyznawany jest przez przedstawicieli branży interaktywnej od trzech lat. IMPACTOR dla najlepszej Agencji Interaktywnej Roku 2004 po raz trzeci zdobyła agencja HYPERmedia.
'Impactor 2004, to zwieńczenie mojej wizji HYPERmedia na polskim rynku. Nagroda tym bardziej cieszy, że dostaliśmy ją za 'nowe produkty internetowe, wzrost na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, a przede wszystkim za uczciwe traktowanie klienta’. To oni są naszą wizytówką i im dedykuję tą nagrodę. Przyznanie nam tytułu agencji interaktywnej roku przez tak zacne grono jury świadczy o tym, że nadal jesteśmy niekwestionowanym liderem polskiego rynku interaktywnego.’ – mówi Sławomir Stępniewski, prezes agencji HYPERmedia.
'Chciałbym podziękować wszystkim partnerom biznesowym za zaangażowanie, mobilizację do ciężkiej pracy i wiarę, że wspólnie możemy zrobić wiele dla edukacji rynku, a co za tym idzie spowodować wzrost znaczenia Internetu jako medium. Ta nagroda to niezwykłe wyróżnienie, ale nie chcemy popaść w samozachwyt i nadal będzie podwyższać poprzeczkę jakości wykonywanych usług.
Gorące podziękowania należą się także mojemu zespołowi, który umiejętnością współpracy, innowacyjną myślą i wykorzystaniem potencjału grupy tworzy projekty, które zyskują uznanie ze strony branży.’ – dodał wszystkim zaangażowanym w prace Sławomir Stępniewski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.