IAB Polska udostępnia marketerom trzy nowe poradniki

IAB Polska po raz kolejny wydało poradniki dla marketerów przygotowane przez ekspertów grup roboczych działających w ramach Związku. Tym razem udostępnione zostały jednocześnie trzy poradniki z zakresu: mobile marketingu, wideo online oraz marketingu szeptanego. Nowe poradniki są publikacjami, które już tradycyjnie wydane zostały przy współpracy IAB Polska i wydawcy miesięcznika Media i Marketing Polska.

W listopadowym wydaniu miesięcznika Media i Marketing Polska można znaleźć trzy nowe poradniki IAB Polska udostępnia marketerom trzy nowe poradniki 1e-marketingowe: „Wideomarketing”, „Marketing mobilny” i „WoMM”, które przygotowali eksperci IAB Polska.

Poradniki te przygotowane zostały specjalnie dla marketerów przez członków grup roboczych: Video online, Mobile marketing i WoMM, działających w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Przewodniki po wyżej wspomnianych zagadnieniach skupiają się przede wszystkim na rozwiązaniach praktycznych, których znajomość umożliwi płynne poruszanie się pomiędzy konkretnymi tematami.

„Poradnik WoMM&Social to kompendium wiedzy, którego dotychczas brakowało na polskim rynku. To zbiór informacji, które w znaczący sposób ułatwią marketerom efektywne wykorzystywanie tych nowych kanałów i metod komunikacji.” – mówi Mariusz Woźnicki, Dyrektor zarządzający, Harder&Harder – szef grupy roboczej WoMM w IAB Polska.

IAB Polska udostępnia marketerom trzy nowe poradniki 2

„W poradniku na temat marketingu mobilnego prezentujemy najnowsze badania dotyczące użytkownika mediów IAB Polska udostępnia marketerom trzy nowe poradniki 3mobilnych, opisujemy formaty reklamowe oraz sposoby ich optymalnego wykorzystania. W ostatnim rozdziale opracowania znajdą Państwo przykłady kampanii obrazujące, jak w prosty i efektywny sposób posługiwać się reklamą mobilną. Naszym celem było stworzenie kompendium wiedzy, które będzie jak najlepiej służyło czytelnikowi w codziennej pracy.” – powiedział Michał Giera, Kierownik ds. budowy oferty reklamowej, Wirtualna Polska S.A. – szef grupy roboczej Mobile marketing w IAB Polska.

„Wspólnie, ciężką choć bez wątpienia również przyjemną pracą, udało nam się stworzyć kompendium wiedzy o reklamie wideo. Poradnik jest skarbnicą wiedzy i wielu lat doświadczeń najlepszych specjalistów z branży.” – powiedział Michał Lazanowicz, Specjalista ds. komunikacji marketingowej Redefine Sp. z o.o. – szef grupy roboczej Wideo online w IAB Polska.

Poradniki e-marketingowe IAB Polska można pobrać także w wersji elektronicznej ze strony: http://www.iabpolska.pl/do-pobrania

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top