IAB Polska po raz kolejny wydało poradniki dla marketerów przygotowane przez ekspertów grup roboczych działających w ramach Związku. Tym razem udostępnione zostały jednocześnie trzy poradniki z zakresu: mobile marketingu, wideo online oraz marketingu szeptanego. Nowe poradniki są publikacjami, które już tradycyjnie wydane zostały przy współpracy IAB Polska i wydawcy miesięcznika Media i Marketing Polska.
W listopadowym wydaniu miesięcznika Media i Marketing Polska można znaleźć trzy nowe poradniki e-marketingowe: „Wideomarketing”, „Marketing mobilny” i „WoMM”, które przygotowali eksperci IAB Polska.
Poradniki te przygotowane zostały specjalnie dla marketerów przez członków grup roboczych: Video online, Mobile marketing i WoMM, działających w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Przewodniki po wyżej wspomnianych zagadnieniach skupiają się przede wszystkim na rozwiązaniach praktycznych, których znajomość umożliwi płynne poruszanie się pomiędzy konkretnymi tematami.
„Poradnik WoMM&Social to kompendium wiedzy, którego dotychczas brakowało na polskim rynku. To zbiór informacji, które w znaczący sposób ułatwią marketerom efektywne wykorzystywanie tych nowych kanałów i metod komunikacji.” – mówi Mariusz Woźnicki, Dyrektor zarządzający, Harder&Harder – szef grupy roboczej WoMM w IAB Polska.
„W poradniku na temat marketingu mobilnego prezentujemy najnowsze badania dotyczące użytkownika mediów mobilnych, opisujemy formaty reklamowe oraz sposoby ich optymalnego wykorzystania. W ostatnim rozdziale opracowania znajdą Państwo przykłady kampanii obrazujące, jak w prosty i efektywny sposób posługiwać się reklamą mobilną. Naszym celem było stworzenie kompendium wiedzy, które będzie jak najlepiej służyło czytelnikowi w codziennej pracy.” – powiedział Michał Giera, Kierownik ds. budowy oferty reklamowej, Wirtualna Polska S.A. – szef grupy roboczej Mobile marketing w IAB Polska.
„Wspólnie, ciężką choć bez wątpienia również przyjemną pracą, udało nam się stworzyć kompendium wiedzy o reklamie wideo. Poradnik jest skarbnicą wiedzy i wielu lat doświadczeń najlepszych specjalistów z branży.” – powiedział Michał Lazanowicz, Specjalista ds. komunikacji marketingowej Redefine Sp. z o.o. – szef grupy roboczej Wideo online w IAB Polska.
Poradniki e-marketingowe IAB Polska można pobrać także w wersji elektronicznej ze strony: http://www.iabpolska.pl/do-pobrania
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!