IAI kupuje 49 proc. Traffic Trends

Opublikowano: 20 września 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

IAI S.A., producent systemu do sprzedaży internetowej B2C i B2B znanego w Polsce jako IAI‑Shop.com, a za granią jako IdoSell.com, nabył 49 proc. udziałów w spółce Traffic Trends, oferującej usługi SEO i SEM oraz marketing internetowy sklepów i serwisów internetowych.

IAIObie firmy współpracują ze sobą od 2011 roku. Połączenie kapitałowe pozwolić ma na rozwinięcie tej współpracy także o działania badawczo-rozwojowe, w tym wprowadzenie na rynek nowych usług i produktów, wspierających sklepy i serwisy internetowe.

IAI S.A. zapewnia usługi pozwalające bezpiecznie i efektywnie prowadzić sprzedaż przez Internet. W ramach swojej usługi integruje na przykład płatności internetowe lub usługi kurierskie. Świadomie jednak unika działalności marketingowej. Powody wyjaśnia Paweł Fornalski, szef IAI S.A.

Obsługujemy tylko w Polsce prawie 2500 sklepów internetowych. Wiele z nich konkuruje między sobą. Nie wyobrażamy sobie jak można dwóm konkurującym ze sobą klientom obiecywać np. pierwsze miejsce w wynikach organicznych Google lub proponować zrobienie lepszego sklepu. Ponieważ od początku nastawiamy się na obsługiwanie więcej niż 5000 sklepów, musieliśmy zawsze rezygnować z oferowania działań marketingowych, skupiając się na dostarczaniu technologii i tworzeniu indywidualnych projektów, użytecznych sklepów internetowych i ich kodowaniu – przekonuje

Dzięki tej inwestycji, Traffic Trends zyskuje partnera, który jest w stanie przyczynić się do jeszcze dynamiczniejszego rozwoju nie tylko wspierając firmę marką i doświadczeniem, ale także swoim kapitałem.

Inwestycja IAI S.A. w Traffic Trends jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i potwierdzeniem wysokiej jakości naszych usług. Pozyskanie znakomitego partnera biznesowego pozwoli nam na dynamiczny rozwój produktów i zachowanie najwyższej jakości obsługi klienta. Będziemy jeszcze bardziej zuchwale rozpychać się na rynku reklamy internetowej – zapowiada Paweł Jóźwik, prezes zarządu Traffic Trends

Celem połączenia jest jeszcze lepsza obsługa klientów obu firm, która ma przełożyć się na zwiększenie ich satysfakcji. Obie firmy zapowiadają, że dzięki wykorzystaniu wspólnej wiedzy i doświadczenia będzie możliwa jeszcze szybsza i trafna reakcja na zmiany w świecie SEO. Ponadto IAI S.A. zapowiada wprowadzenie usług Traffic Trends na rynek niemiecki, brytyjski i irlandzki, na którym już obsługuje sklepy internetowe.

Dawid ZarazińskiIAI kupuje 49 proc. Traffic Trends

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.