IBM wzmacnia wsparcie dla kanałów sprzedaży

Opublikowano: 18 czerwca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W ramach dalszego rozwijania współpracy z partnerami handlowymi IBM rozszerza program PartnerWorld dla dystrybutorów komputerów ThinkPad i NetVista oraz resellerów intelowskich serwerów IBM xSeries w Europie. Dołączą oni do pozostałych członków PartnerWorld w grupach – Systemy, Usługi, Oprogramowanie, Systemy Osobiste (Personal Systems), Developerzy, liczących razem 90 000 firm na świecie.

PartnerWorld (PW), uznawany na rynku za jeden z najbardziej szerokich programów wsparcia partnerów, jest połączonym programem marketingowym i programem wsparcia, oferującym szeroki wachlarz benefitów dla partnerów, pomagającym im w łatwiejszym, sprawniejszym i bardziej efektywnym działaniu, zapewniającym nowe możliwości biznesowe i wartość dodaną dla klientów. Struktura PW jest oparta na modelu – im więcej partner inwestuje we współpracę z IBM, tym większe są jego korzyści. Są trzy poziomy uczestnictwa w programie – Member, Advanced i Premier.

Partnerzy handlowi należący do PW korzystają z bogatego portfela usług wsparcia marketingowego i sprzedażowego, edukacyjnego i szkoleniowego, przed- i posprzedażnego wsparcia technicznego, programów motywacyjnych, promocji i wsparcia finansowego. Udział w programie partnerskim umożliwia dostęp do kanałów informacyjnych IBM – oferujących regularne informacje o produktach i branży, dostęp do dedykowanego portalu internetowego i zaproszeń na imprezy i konferencje partnerskie. Wszyscy członkowie PartnerWorld mają również dostęp do wyników badań oceniających zadowolenie klienta, co pomaga im szybko i efektywnie reagować na zmieniające się wymagania rynku.

„IBM traktuje rozwój kanałów partnerów handlowych jako najważniejszą drogę dotarcia do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Rozszerzamy nasz program partnerski, aby wesprzeć działalność naszych partnerów i dzięki temu zachować ciągłość atrakcyjnej i bogatej oferty dla klientów,” – powiedział Cezary Makulec, PCD manager, IBM Polska.

http://www.ibm.pl.com

Sylwester KozakIBM wzmacnia wsparcie dla kanałów sprzedaży

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.