IBM ogłosił podpisanie dużego kontraktu z firmą LEGO, czołowym producentem zabawek, mającym swoją siedzibę w Danii. Głównym elementem zawartego porozumienia są oferowane przez IBM funkcje e-biznesu na żądanie, które pozwolą LEGO w znaczący sposób zmniejszyć koszty utrzymania infrastruktury IT. Rozwiązania te umożliwią LEGO dostosowanie wydajności systemów do wahań popytu.
Podpisana umowa jest jednym z pierwszych wdrożeń całościowych rozwiązań IBM w zakresie infrastruktury e-biznesu na żądanie. Jest ona też elementem podjętej przez LEGO globalnej współpracy z IBM, jako strategicznym partnerem do spraw informatycznych.
Firma LEGO zidentyfikowała swoje wymagania w zakresie IT, dążąc do ściślejszego połączenia aspektów biznesowych i informatycznych. Firma poszukiwała partnera, który byłby w stanie zaoferować elastyczność kosztową i innowacyjny model systemu IT, umożliwiający firmie płacenie tylko za rzeczywiście wykorzystywane zasoby. Istotnym wymogiem była zapasowa moc obliczeniowa dostępna w każdej chwili na wypadek nagłego zwiększenia popytu ze strony klientów.
LEGO zamierza obniżać koszty i zwiększać produktywność. W tym celu firma skonsoliduje swoją platformę informatyczną i z dotychczasowych ponad 220 serwerów firm HP i Compaq przestawi się na w pełni zintegrowaną infrastrukturę wykorzystującą wiodące na rynku uniksowe serwery IBM eServer pSeries p690 (2 sztuki) oraz p650 (4), serwery oparte na procesorach Intel eServer xSeries x440 (24) i serwery pamięci masowych IBM Shark Storage SAN (4). Częścią podpisanego kontraktu jest także oprogramowanie Tivoli Storage Manager. Rozwiązanie IBM nie tylko obniżyło całkowite koszty wynikające z posiadania serwerów dzięki zmniejszeniu ich liczby siedmiokrotnie, ale także znacząco zwiększyło zakres elastyczności firmy w prowadzeniu działalności. Nowy system umożliwia bowiem dynamiczne dodawanie lub przekierowywanie mocy obliczeniowej i pojemności pamięci w zależności od zmieniających się warunków biznesowych i priorytetów. LEGO zakupiło całkowicie skonfigurowane systemy serwerowe i serwery pamięci masowych ponosząc koszty tylko za aktualnie wykorzystywane zasoby; może rozszerzać pojemność, jeśli będzie to potrzebne, a także – co jest równie ważne – może ją ponownie redukować. Oferta ta jest częścią stosowanej przez IBM strategii „pay-as-you-grow” („płać w miarę wzrostu”).
Firma LEGO, jedyna europejska firma, której produkt jest ujęty w rankingu 10 najlepiej sprzedających się zabawek na świecie, działa na niezwykle dynamicznym rynku, który odnotowuje znaczne wahania popytu na produkty. Są one np. związane z gorączką przedświątecznych zakupów i okresowymi dużymi kampaniami marketingowymi. Nowe, elastyczne rozwiązanie pozwoli firmie na łatwiejsze wdrażanie nowych projektów i testowanie ich skuteczności bez poważniejszych inwestycji w nowe systemy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.