o2.pl uruchamia darmowy serwis ogłoszeniowy iButik.pl adresowany do sprzedawców, którzy chcą dotrzeć ze swoimi produktami do kobiet. Odzież, akcesoria, biżuteria, meble, wyposażenie domów… Ogłoszenia dotyczą towarów zarówno nowych, jak i używanych, co otwiera serwis na sprzedawców profesjonalnych, jak i zwykłych użytkowników.
Zamiarem o2.pl jest konkurowanie z platformami ogłoszeniowo-aukcyjnymi (np. Allegro, eBay), a w pierwszych 2 miesiącach działania promocyjne będą koncentrować się na dotarciu do już aktywnych w sieci sprzedawców. o2.pl posiada mocną pozycję w segmencie kobiecym (Kafeteria.pl, Pudelek.pl, Samosia.pl, Snobka.pl, Kowbojki.pl) i chce wykorzystać możliwe synergie.
iButik.pl cechuje prostota i brak opłat za ogłoszenia, co czyni z niego alternatywę dla płatnych platform – wystawianie nie jest obarczone ryzykiem.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.