W kwietniu firma Ideo zakończyła prace nad portalem korporacyjnym oraz aplikacją intranetową dla firmy LexisNexis.
LexisNexis to międzynarodowy lider elektronicznych publikacji prawniczych oraz czołowy wydawca prawniczych książek dla praktyków oraz podręczników akademickich dla studentów prawa, ekonomii i biznesu. Wydawnictwo, którego tradycje na polskim rynku sięgają już 50 lat postawiło sobie za cel ujednolicenie swojej obecności w Internecie oraz zwiększenie efektywności zarządzania procedurami wewnętrznymi. Zadanie związane z realizacją tych zamierzeń powierzono – w efekcie wielostopniowego konkursu – firmie Ideo.
Rozbudowany serwis korporacyjny, funkcjonujący pod adresem www.LexisNexis.pl został zaprojektowany zgodnie z Corporate Identity LexisNexis. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu Ideo w tworzeniu witryn firmowych, udało się zaprojektować serwis przejrzysty i uporządkowany, charakteryzujący się wysokim poziomem graficznym, a co najważniejsze wyróżniający się wyraźnie wśród stron światowej grupy LexisNexis pod względem zarówno wizualnym, jak i funkcjonalnym. Do ciekawych rozwiązań zastosowanych na witrynie korporacyjnej można zaliczyć interaktywną, prostą w aktualizacji mapę, zintegrowany z serwisem system e-mailingowy, pozwalający na personalizację i indywidualizację komunikacji oraz system do publikacji reklam interaktywnych.
Z kolei wdrożona aplikacja intranetowa realnie wesprze procesy organizacyjne poprzez m.in.: system obiegu informacji oraz wykorzystanie narzędzi z obszaru internet PR oraz komunikacji wewnętrznej.
Unikatową cechą serwisu korporacyjnego oraz Intranetu jest to, że w obu projektach wykorzystano funkcjonalny, uznany i stosowany już w ponad 150 firmach i organizacjach administracji publicznej system do zarządzania treścią Edito CMS, w tym przypadku pracujący pod kontrolą systemu operacyjnego firmy Sun Microsystems – Solaris.
Jak twierdzi Arkadiusz Michno, Dyrektor Zarządzający Ideo „Współpraca z tak znaną i prestiżową marką jak LexisNexis to dla nas spore wyróżnienie, dowód na uznanie naszych kompetencji oraz potwierdzenie pozycji Ideo na rynku usług e-marketingowych oraz technologicznych”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.