Najbardziej prestiżowa, niepubliczna uczelnia ekonomiczna w Polsce – WSPiZ im. L. Koźmińskiego uruchomiła nowy serwis internetowy.
Autorem i wykonawcą projektu jest firma Ideo.
Nowy portal, funkcjonujący pod adresem http://www.kozminski.pl skierowany jest zarówno do kandydatów na studia, jak i studentów, naukowców, pracowników, partnerów zagranicznych szkoły, a także mediów i wszystkich innych osób zainteresowanych uczelnią.
Kluczowym elementem serwisu jest szczegółowa oferta edukacyjna oraz mechanizmy, które mają za zadanie ułatwić potencjalnym kandydatom na studia podjęcie właściwych decyzji co do wyboru kierunku i specjalności studiów. Dla kandydatów na studia wyższe pierwszego oraz drugiego stopnia oraz jednolite magisterskie, a także na studia anglojęzyczne przygotowano m.in. specjalny wniosek rekrutacyjny on-line oraz formularz zamówienia informatora uczelnianego w formie elektronicznej lub tradycyjnej. Zgodnie z koncepcją wypracowaną wspólnie przez Dział Promocji WSPiZ i specjalistów z Ideo, ofertę edukacyjną przedstawiono również pod kątem wizerunkowym. Na przykład, na stronie głównej oraz na podstronach poświęconych poszczególnym programom studiów, to studenci uczelni własną twarzą i nazwiskiem rekomendują „Uczelnię Koźmińskiego” jako optymalne miejsce do studiowania. Uznano, iż prezentacja opinii studentów on-line jest najlepszym potwierdzeniem poziomu i jakości kształcenia na WSPiZ.
Na portalu umieszczono dodatkowo szereg sekcji i informacji, które mają na celu przedstawienie WSPiZ nie tylko jako wyjątkowej uczelni, ale jako elitarnej społeczności, która osiąga wiele sukcesów także w innych – poza nauką i dydaktyką – obszarach, takich jak m.in.: kultura, działalność charytatywna czy sportowa. Międzynarodowy charakter szkoły jest z kolei zapewniony przez anglojęzyczną
wersję portalu, przeznaczoną m.in. dla setek studentów z Europy, Azji i Afryki kształcących się na WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Do innych, ciekawych elementów serwisu należą m.in.: baza stron kadry naukowej i dydaktycznej, wraz z możliwością edycji swoich podstron przez wykładowców, kluby absolwentów, a także bogata galeria zdjęć. Pod adresem http://www.prawo.kozminski.pl przygotowano również osobną witrynę dedykowaną Kolegium Prawa Uczelni. Podstrona ta jest przeznaczona m.in. dla kandydatów na prężnie rozwijające się studia prawnicze w WSPiZ. Do zarządzania treścią tego – liczącego kilkaset stron serwisu – wykorzystano system Edito CMS (www.edito.pl), który jest autorskim oprogramowaniem firmy Ideo, stale rozwijanym już od blisko 6 lat i wdrożonym w ponad 150 firmach i instytucjach publicznych. System ten, sprawdzając się w obsłudze dużych portali, stanowi realną i w pełni funkcjonalną alternatywę wobec drogich rozwiązań i licencji zagranicznych. Serwis został wdrożony w środowisku Windows Server 2003.
„Bardzo cieszy nas fakt, iż powstanie nowego portalu uczelni zbiegło się w czasie z opublikowaniem przez m.in. „Wprost”, „Perspektywy”, „Politykę” i „Rzeczpospolitą” najnowszych rankingów szkół wyższych, w których WSPiZ im. L. Koźmińskiego jest po raz kolejny bezapelacyjnie najlepszą w Polsce, niepubliczną szkołą wyższą, kształcącą w kierunkach ekonomicznych. Nowy portal pokazuje, że również w Internecie chcemy być liderem i zrobimy wszystko, aby taką pozycję osiągnąć.” – twierdzi Daria Kowalska, Dyrektor Promocji Uczelni.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.