Sieć reklamy internetowej IDMnet w roku 2007 planuje intensywnie rozbudować swoje portfolio witryn o charakterze rozrywkowo-muzycznym. Jest to jeden z elementów nowej strategii sprzedaży przyjętej przez sieć. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest rozpoczęcie współpracy z serwisem cgm.pl – Codzienną Gazetą Muzyczną.
Codzienna Gazeta Muzyczna – www.cgm.pl – powstała w 2000 roku na bazie sukcesu programu telewizyjnego 30Ton . Witryna prezentuje najświeższe informacje ze świata muzyki, a na jej stronach można znaleźć recenzje płyt, zapowiedzi i relacje najważniejszych koncertów i imprez muzycznych. Użytkownicy mają dostęp do bazy kilku tysięcy odnośników do stron związanych z muzyką. Zawartość serwisu jest aktualizowana kilka razy dziennie. Codzienna Gazeta Muzyczna odwiedzana jest każdego miesiąca przez ponad 200 tys. unikalnych użytkowników. Od połowy kwietnia ubiegłego roku większość materiałów dostępna jest także dla klientów sieci Orange za pośrednictwem platformy wap.
„Budowa silnego portfolio rozrywkowo-muzycznego jest jednym z ważniejszych zadań, które chcemy zrealizować w rozpoczynającym się właśnie roku. Wynika to z przyjętej strategii sprzedaży i rozwoju firmy. Rozpoczęcie współpracy z CGM.pl jest bardzo istotnym etapem w realizacji tego planu. – mówi Karol Kowalski, Affiliate Manager sieci IDMnet. Nasza współpraca z tą witryną będzie w dużej mierze oparta o niestandardowe rozwiązania promocyjne i akcje sponsoringowe, które powinny być bardzo interesujące dla reklamodawców.”
IDMnet od dłuższego czasu koncentruje się na budowie prestiżowego portfolio w różnych kategoriach witryn i na dostarczaniu Klientom unikalnych rozwiązań reklamowych. Dedykowane i bardzo specjalistyczne pakiety – na przykład z grupy IDM Premium – jakie oferuje sieć są jej specyficzną wizytówką.
Serwis www.cgm.pl obsługiwany był do tej pory przez konkurencyjną sieć reklamową ARBO Media.
www.idmnet.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.