Sieć reklamy internetowej IDMnet wdrożyła rozwiązanie Ads.txt umożliwiające reklamodawcom dokładną weryfikację witryn na którym pojawiła się zakupiona reklama. Wydawcy natomiast mogą weryfikować podmioty, które sprzedają ich powierzchnię reklamową w modelu programmatic.
Pomysłodawcą projektu jest organizacja IAB (Interactive Advertising Bureau), zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego.
Narzędzie Ads.txt (Authorized Digital Sellers) powstało w celu poprawienia przejrzystości sprzedaży reklam w ekosystemie programmatic. Obecnie dochodzi do sytuacji, gdy wydawca nie jest w stanie sprawdzić, które podmioty sprzedają jego powierzchnię reklamową. Z kolei reklamodawca nie ma stuprocentowej pewności, że jego reklamy zostały wyemitowane na wybranych przez niego serwisach. Może paść ofiarą tzw. domain spoofing – zamiast pożądanej powierzchni reklamowej płaci za powierzchnię w całkowicie innej domenie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.