IdoSell integruje się z InPost Fulfillment

Platforma sklepowa IdoSell wprowadza usługę InPost Fulfillment. Dzięki temu ponad 6,5 tys. profesjonalnych sklepów internetowych będzie mogło w szybki i łatwy sposób zwiększyć oraz usprawnić swoją sprzedaż.

IdoSell integruje się z InPost Fulfillment 1

Czym jest InPost Fulfillment?

To usługa logistyczna dla branży e-commerce, która zapewnia sklepom magazynowanie, konfekcję i wysyłkę towarów. Tym samym pozwala wyeliminować opłaty za przestrzenie magazynowe, pomaga w efektywnym skalowaniu biznesu i zapewnia wysokiej jakości obsługę wysyłek.

Chcemy żeby nasi klienci sprzedawali jak najwięcej w szybki oraz wygodny sposób rozwijali swój biznes. Integracja z InPost Fulfillment znacząco wpisuje się w tę filozofię. Cieszymy się, że po raz kolejny, dzięki integracji z tą niezwykle doświadczoną firmą, możemy usprawnić pracę naszych merchantów. Cenimy sobie również fakt, że ponownie wchodzimy we współpracę z firmą InPost – powiedziała Sara Dzierżawska, brand manager z IdoSell.

InPost Fulfillment gwarantuje sprzedawcom, że paczki zamówione w ich sklepach zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia, jeżeli klienci kupią produkt do godz. 20. Dodatkowo, jeśli sklep internetowy korzysta z InPost Fulfillment w połączeniu z usługami InPost Paczkomaty i InPost Kurier, jego klienci mają gwarancję, że otrzymają zakupiony towar już następnego dnia.

Fulfillment to sposób na większą skuteczność w biznesie, co potwierdzają współpracujący już z nami przedsiębiorcy z branży e-commerce. E-sklep, który decyduje się na współpracę w tym modelu, zyskuje dostęp do całego ekosystemu InPost: największej sieci Paczkomatów, systemu obsługi pozwalającego wydłużyć czas przyjmowania zamówień w danym dniu, czy naszej nowej propozycji – opakowań zwrotnych wielokrotnego użytku. Cieszymy się, że dzięki naszej wspólnej inicjatywie z usługi InPost Fulfillment mogą teraz korzystać również partnerzy IdoSell – mówi Michał Lis, Dyrektor Sprzedaży Krajowej InPost.

To już kolejna współpraca IdoSell z InPost. Do tej pory IdoSell posiadało integrację z Paczkomatami i Kurierami InPost. W drugim kwartale 2021 roku dzięki współpracy InPost i IdoSell powstała usługa Smile, która pozwoliła wprowadzić sklepom internetowym darmową przesyłkę za zakupy powyżej 40 zł.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top