IdoSell nawiązuje współpracę z Adyen

IdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen będzie dostarczać zaawansowane rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych korzystających z usługi IdoPay. Celem partnerstwa jest wspieranie przedsiębiorstw w ekspansji na nowe rynki oraz optymalizacja procesów płatniczych.

IdoSell nawiązuje współpracę z Adyen 1

Nowe możliwości dla sklepów internetowych

Współpraca z Adyen umożliwi IdoSell dalszą ekspansję i zwiększenie konkurencyjności sklepów korzystających z rozwiązań IdoPay. Pierwszym krokiem w ramach współpracy było procesowanie płatności kartowych na wielu europejskich rynkach oraz wdrożenie autorskiego systemu 3DS, zapewniającego wysoki poziom autoryzacji i wygodny przebieg płatności. Kolejnym etapem było dodanie portfeli cyfrowych, takich jak ApplePay i GooglePay. W przyszłości planowane jest wdrożenie lokalnych metod płatności popularnych na europejskich rynkach.

Obsługa wielu walut

Zakres współpracy obejmuje obsługę ponad 15 walut w całej Europie, co ułatwi szybkie wejście na nowe rynki dla sklepów działających na platformie IdoSell. Dzięki temu sklepy mogą optymalizować wydajność operacyjną i finansową poprzez łatwiejsze i bardziej niezawodne przetwarzanie lokalnych metod płatności w lokalnych walutach.

Wypowiedzi przedstawicieli firm

„Strategiczna współpraca z Adyen to bardzo ważny krok w rozwoju platformy i umocnieniu pozycji IdoSell jako lidera rynku e-commerce w Polsce i Europie. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższego standardu usługi klientom oraz zagwarantowanie bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązań technologicznych. Zależy nam, aby merchanci IdoSell mieli dostęp do najlepszych na rynku narzędzi, które pozwolą im rozszerzyć dotychczasowe działania biznesowe o e-handel zagraniczny” – komentuje Michał Paschalis-Jakubowicz, CEO IAI Group, właściciela platformy IdoSell.

„Dzięki integracji IdoSell z platformą Adyen sklepy internetowe będą mogły z łatwością obsługiwać różne waluty i metody płatności, korzystając z tej samej technologii finansowej co Booking.com, eBay czy LinkedIn. Tym samym klienci sklepów będą mogli płacić dokładnie tak, jak chcą, przy zapewnieniu najwyższych standardów bezpieczeństwa i autoryzacji – to z kolei oznacza większą pewność, że transakcje zostaną zatwierdzone” – dodaje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.

Kompleksowe wsparcie dla e-commerce

IdoSell jest platformą oferującą kompleksowe wsparcie dla sklepów internetowych. Umożliwia tworzenie sklepów online, obsługuje strony internetowe klientów, a także wspomaga zaawansowane procesy biznesowe – od generowania ruchu, obsługi płatności, wysyłek i zwrotów, analizy big data, raportowania, integracji z systemami ERP, aż po inne elementy niezbędne do prowadzenia biznesu online. Sklepy internetowe oparte na platformie IdoSell generują GMV na poziomie 16 mld PLN rocznie.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top