Platforma sklepowa IdoSell wprowadza usługę InPost Fulfillment. Dzięki temu ponad 6,5 tys. profesjonalnych sklepów internetowych będzie mogło w szybki i łatwy sposób zwiększyć oraz usprawnić swoją sprzedaż.
Czym jest InPost Fulfillment?
To usługa logistyczna dla branży e-commerce, która zapewnia sklepom magazynowanie, konfekcję i wysyłkę towarów. Tym samym pozwala wyeliminować opłaty za przestrzenie magazynowe, pomaga w efektywnym skalowaniu biznesu i zapewnia wysokiej jakości obsługę wysyłek.
Chcemy żeby nasi klienci sprzedawali jak najwięcej w szybki oraz wygodny sposób rozwijali swój biznes. Integracja z InPost Fulfillment znacząco wpisuje się w tę filozofię. Cieszymy się, że po raz kolejny, dzięki integracji z tą niezwykle doświadczoną firmą, możemy usprawnić pracę naszych merchantów. Cenimy sobie również fakt, że ponownie wchodzimy we współpracę z firmą InPost – powiedziała Sara Dzierżawska, brand manager z IdoSell.
InPost Fulfillment gwarantuje sprzedawcom, że paczki zamówione w ich sklepach zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia, jeżeli klienci kupią produkt do godz. 20. Dodatkowo, jeśli sklep internetowy korzysta z InPost Fulfillment w połączeniu z usługami InPost Paczkomaty i InPost Kurier, jego klienci mają gwarancję, że otrzymają zakupiony towar już następnego dnia.
Fulfillment to sposób na większą skuteczność w biznesie, co potwierdzają współpracujący już z nami przedsiębiorcy z branży e-commerce. E-sklep, który decyduje się na współpracę w tym modelu, zyskuje dostęp do całego ekosystemu InPost: największej sieci Paczkomatów, systemu obsługi pozwalającego wydłużyć czas przyjmowania zamówień w danym dniu, czy naszej nowej propozycji – opakowań zwrotnych wielokrotnego użytku. Cieszymy się, że dzięki naszej wspólnej inicjatywie z usługi InPost Fulfillment mogą teraz korzystać również partnerzy IdoSell – mówi Michał Lis, Dyrektor Sprzedaży Krajowej InPost.
To już kolejna współpraca IdoSell z InPost. Do tej pory IdoSell posiadało integrację z Paczkomatami i Kurierami InPost. W drugim kwartale 2021 roku dzięki współpracy InPost i IdoSell powstała usługa Smile, która pozwoliła wprowadzić sklepom internetowym darmową przesyłkę za zakupy powyżej 40 zł.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.