Współpraca IdoSell z Octopia ma pomóc polskim sprzedawcom w wyjściu na kolejne rynki Europy m.in. hiszpański i skandynawski. Octopia to usługa związana z francuskim gigantem e-commerce – cDiscount. Rozszerzenie integracji dostępnej w IdoSell o Octopię pozwoli sklepom internetowym rozpocząć sprzedaż do Norwegii, Finlandii, Szwecji czy też Hiszpanii.
– Dzięki temu rozwiązaniu sprzedaż cross-border stanie się jeszcze bardziej efektywna. Serwis cDisocunt w ramach Octopii daje merchantom dostęp do wielu zewnętrznych platform sprzedażowych w ramach wewnętrznej umowy. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej integracji, właściciele sklepów internetowych będą mogli bardziej dynamicznie wchodzić na rynki Europy – mówi Konrad Pleszczuk, Product Manager z IdoSell.
Merchanci, którzy zdecydują się na włączenie Octopii, będą mogli umieścić swoją ofertę w takich serwisach jak: Casino, Rakuten, CDON Denemark, CDON Norvege, CDON Finlande, CDON, Marjane Maroc, The Phone House, Worten, Europazon, Alltricks France, BHV France, Carethy Espagne. Lista platform, które łączy Octopia, będzie się jeszcze rozszerzać.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.