Współpraca IdoSell z Octopia ma pomóc polskim sprzedawcom w wyjściu na kolejne rynki Europy m.in. hiszpański i skandynawski. Octopia to usługa związana z francuskim gigantem e-commerce – cDiscount. Rozszerzenie integracji dostępnej w IdoSell o Octopię pozwoli sklepom internetowym rozpocząć sprzedaż do Norwegii, Finlandii, Szwecji czy też Hiszpanii.

– Dzięki temu rozwiązaniu sprzedaż cross-border stanie się jeszcze bardziej efektywna. Serwis cDisocunt w ramach Octopii daje merchantom dostęp do wielu zewnętrznych platform sprzedażowych w ramach wewnętrznej umowy. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej integracji, właściciele sklepów internetowych będą mogli bardziej dynamicznie wchodzić na rynki Europy – mówi Konrad Pleszczuk, Product Manager z IdoSell.
Merchanci, którzy zdecydują się na włączenie Octopii, będą mogli umieścić swoją ofertę w takich serwisach jak: Casino, Rakuten, CDON Denemark, CDON Norvege, CDON Finlande, CDON, Marjane Maroc, The Phone House, Worten, Europazon, Alltricks France, BHV France, Carethy Espagne. Lista platform, które łączy Octopia, będzie się jeszcze rozszerzać.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!