W marcu br. Akademia Leona Koźmińskiego uruchamia II edycję studiów podyplomowych – Marketing Internetowy. Patronem merytorycznym programu jest Interactive Advertising Bureau (IAB Polska) a patronat medialny nad studiami objął PULS Biznesu.
Głównym celem realizowanym w ramach studiów jest zapoznanie słuchaczy z najbardziej aktualną, kompleksową oraz szczegółową wiedzą na temat wykorzystania Internetu do celów marketingowych. Połączenie specjalistycznej wiedzy uznanych praktyków biznesu z najnowszymi badaniami i specjalistyczną wiedzą przekazywaną przez uznanych wykładowców pozwoliło przygotować program którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym jak i strategicznym, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów menedżerskich.
Unikatową przewagą studiów jest zespół prowadzących – ich wieloletnia praktyka oraz uznane sukcesy w branży internetowej powodują, że studia te – poza możliwością zdobycia realnej, użytecznej wiedzy e-marketingowej – mogą stać się również inspiracją do rozpoczynania nowych przedsięwzięć biznesowych i nawiązania ciekawych kontaktów zawodowych.
Studia wyróżnia również duży nacisk na realizację ćwiczeń praktycznych – zajęcia z m.in. SEM, badań marketingowych on-line, e-mail marketingu czy realizacji audytów on-line są realizowane w formie warsztatów komputerowych.
Program skierowany jest m.in. do kierowników i specjalistów działów marketingowych oraz PR, właścicieli przedsiębiorstw którzy planują strategiczne wykorzystanie potencjału e-marketingu we własnej działalności biznesowej, a także absolwentów studiów magisterskich którzy planują powiązać swoją karierę zawodową z biznesem on-line.
Rekrutacja na studia trwa do 28 lutego 2011 roku. Szczegółowy plan studiów można znaleźć na stronie www.studiapodyplomowe.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.