II edycja podyplomowych studiów marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego

Opublikowano: 17 lutego 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W marcu br. Akademia Leona Koźmińskiego uruchamia II edycję studiów podyplomowych – Marketing Internetowy. Patronem merytorycznym programu jest Interactive Advertising Bureau (IAB Polska) a patronat medialny nad studiami objął PULS Biznesu.
Głównym celem realizowanym w ramach studiów jest zapoznanie słuchaczy z najbardziej aktualną, kompleksową oraz szczegółową wiedzą na temat  wykorzystania Internetu do celów marketingowych. Połączenie specjalistycznej wiedzy uznanych praktyków biznesu z najnowszymi badaniami i specjalistyczną wiedzą przekazywaną przez uznanych wykładowców pozwoliło przygotować program którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym jak i strategicznym, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów menedżerskich.

II edycja podyplomowych studiów marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego 1

Unikatową przewagą studiów jest zespół prowadzących – ich wieloletnia praktyka oraz uznane sukcesy w branży internetowej powodują, że studia te – poza możliwością zdobycia realnej, użytecznej wiedzy e-marketingowej – mogą stać się również inspiracją do rozpoczynania nowych przedsięwzięć biznesowych i nawiązania ciekawych kontaktów zawodowych.

Studia wyróżnia również duży nacisk na realizację ćwiczeń praktycznych – zajęcia z m.in. SEM, badań marketingowych on-line, e-mail marketingu czy realizacji audytów on-line są realizowane w formie warsztatów komputerowych.

Program skierowany jest m.in. do kierowników i specjalistów działów marketingowych oraz PR, właścicieli przedsiębiorstw którzy planują strategiczne wykorzystanie potencjału e-marketingu we własnej działalności biznesowej, a także absolwentów studiów magisterskich którzy planują powiązać swoją karierę zawodową z biznesem on-line.

Rekrutacja na studia trwa do 28 lutego 2011 roku. Szczegółowy plan studiów można znaleźć na stronie www.studiapodyplomowe.pl

Hanna LaskowskaII edycja podyplomowych studiów marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego

Podziel się!

O autorze

hania