W marcu br. Akademia Leona Koźmińskiego uruchamia II edycję studiów podyplomowych – Marketing Internetowy. Patronem merytorycznym programu jest Interactive Advertising Bureau (IAB Polska) a patronat medialny nad studiami objął PULS Biznesu.
Głównym celem realizowanym w ramach studiów jest zapoznanie słuchaczy z najbardziej aktualną, kompleksową oraz szczegółową wiedzą na temat wykorzystania Internetu do celów marketingowych. Połączenie specjalistycznej wiedzy uznanych praktyków biznesu z najnowszymi badaniami i specjalistyczną wiedzą przekazywaną przez uznanych wykładowców pozwoliło przygotować program którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym jak i strategicznym, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów menedżerskich.
Unikatową przewagą studiów jest zespół prowadzących – ich wieloletnia praktyka oraz uznane sukcesy w branży internetowej powodują, że studia te – poza możliwością zdobycia realnej, użytecznej wiedzy e-marketingowej – mogą stać się również inspiracją do rozpoczynania nowych przedsięwzięć biznesowych i nawiązania ciekawych kontaktów zawodowych.
Studia wyróżnia również duży nacisk na realizację ćwiczeń praktycznych – zajęcia z m.in. SEM, badań marketingowych on-line, e-mail marketingu czy realizacji audytów on-line są realizowane w formie warsztatów komputerowych.
Program skierowany jest m.in. do kierowników i specjalistów działów marketingowych oraz PR, właścicieli przedsiębiorstw którzy planują strategiczne wykorzystanie potencjału e-marketingu we własnej działalności biznesowej, a także absolwentów studiów magisterskich którzy planują powiązać swoją karierę zawodową z biznesem on-line.
Rekrutacja na studia trwa do 28 lutego 2011 roku. Szczegółowy plan studiów można znaleźć na stronie www.studiapodyplomowe.pl
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.